Care este concluzia firmei care face brandul de tara, dupa ce a cheltuit 400.000 de euro

Postat la 31 martie 2010 33 afişări

Brandul de tara al Romaniei va fi prezentat la 24 mai. Deocamdata se stie ca trebuie sa fie puternic, robust si diferit de al altor tari. Vestea buna e ca la noi produsul este mai bun decat imaginea turistilor despre el.

Mai bine de 80% dintre turistii straini nu au idee ce le poate oferi Romania. Cand vine vorba de stiri despre tara noastra, 100% sunt negative. Sub aceste auspicii se lucreaza la noul brand de tara, care ar trebui sa fie "puternic, robust si diferentiat fata de altele". "Daca nu gasim un element care sa diferentieze brandul Romaniei de al altor tari, trebuie sa inventam unul. De urgenta", spune Eulogio Bordas, consultantul companiei THR la care Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului a apelat.

Cititi mai multe pe www.gandul.info

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
turism,
brand,
tara,
costuri,
Udrea,
strategie
/actualitate/care-este-concluzia-firmei-care-face-brandul-de-tara-dupa-ce-a-cheltuit-400-000-de-euro-5790885
5790885
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.