BRD a amânat ratele a peste 41.000 de clienţi persoane fizice. 62% dintre solicitările de amânare aprobate au fost pentru 3 luni

Autor: Cristina Bellu Postat la 14 mai 2020 35 afişări

BRD-SocGen, a treia bancă de pe piaţa locală după active, transmite că a amânat ratele a peste 41.000 de clienţi persoane fizice, începând cu a doua jumătate a lunii martie, atât prin intermediul OUG 37/2020, cât şi în cadrul soluţiei proprii de amânare, numărul creditelor amânate la plată depăşind astfel 46.000, avand în vedere că anumiţi clienţi au solicitat amânarea mai multor credite, în contextul impactului pandemiei de COVID-19.

BRD  a amânat ratele a peste 41.000 de clienţi persoane fizice. 62% dintre solicitările de amânare aprobate au fost pentru 3 luni

BRD-SocGen, a treia bancă de pe piaţa locală după active, transmite că a amânat ratele a peste 41.000 de clienţi persoane fizice, începând cu a doua jumătate a lunii martie, atât prin intermediul OUG 37/2020, cât şi în cadrul soluţiei proprii de amânare, numărul creditelor amânate la plată depăşind astfel 46.000, avand în vedere că anumiţi clienţi au solicitat amânarea mai multor credite, în contextul impactului pandemiei de COVID-19.

Potrivit datelor BRD, aproximativ 62% dintre solicitările de amânare aprobate au fost pentru 3 luni, 8% pentru 6 luni, în timp ce 17% au optat pentru perioada maximă de amânare, de 9 luni.

„Perioada aceasta ne-a arătat că putem face lucrurile mai repede şi mai simplu. Am introdus modalităţi noi de lucru, am dezvoltat aplicaţii şi procese. Sunt încrezător că vom păstra această agilitate pe termen lung”,  spune Radu Topliceanu, Director General Adjunct al BRD.

Începând din luna martie, banca a oferit clienţilor persoane fizice o soluţie proprie de amânare a ratelor cu până la trei luni, de care aceştia au putut beneficia până la intrarea în vigoare a OUG 37/2020.

De asemenea, BRD oferă, până la jumătatea lunii iunie, gratuitate la operaţiunile realizate prin platformele de internet şi mobile banking.

De-a lungul acestei perioade, Contact Center-ul BRD a tratat peste  270.000 de interacţiuni telefonice cu clienţii şi mai bine de 28.000 de solicitări primite prin Facebook şi e-mail.

BRD - Groupe Société Générale operează o reţea de 640 de unităţi pe plan local şi deţine în portofoliu aproximativ 2,43 milioane de carduri, o reţea de acceptare de aproximativ 30,000 POS şi aproape 1,500 ATM-uri.

Activele totale ale băncii se situau la nivelul de 57,02 mld lei la finalul lunii martie, potrivit datelor transmise de instituţia bancară.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
BRD-SocGen,
amanare,
clienti,
brd,
rate,
COVID-19

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.