Brandurile care au trecut testul timpului: Câte generaţii au trecut peste ciocolata Rom, demachiantul Doina sau vinul Murfatlar?

Postat la 29 noiembrie 2012 24 afişări

Cămăşile Braiconf au apărut pe piaţă în 1950. Cinci ani mai târziu lua naştere numele de Murfatlar, iar după alţi cinci ani apărea Eugenia, unul dintre cele mai cunoscute nume româneşti de pe piaţa dulciurilor. În 1964 apare şi ciocolata Rom, care deşi au trecut aproape cincizeci de ani, continuă să rămână în topul batoanelor de ciocolată cel mai bine vândute. Cum au rezistat aceste branduri?

"Rom este un brand care în România a reuşit din toate perspectivele celor 4P ai lui Kotler (preţ, produs, plasament şi promovare - n.red.). Secretul lui Rom, din punctul meu de vedere, este că strategic a dorit să recruteze tineri şi să aducă în zilele noastre un brand care s-a născut odată cu blocurile gri. Să nu uităm, Rom este pe piaţă din 1964, când părinţii actualilor tineri abia se năşteau", spune Ştefania Harabagiu, fondatoarea agenţiei de creaţie şi inovaţie Brand Support.

Ea spune că pe lângă Rom, alte branduri româneşti care au rezistat şi au descoperit secretul de a rămâne relevante şi în top sunt Farmec, Scandia Sibiu, Napolact, Plafar sau Perla Harghitei. "Astăzi, dacă nu ai comunicare orientată către actualii tineri, poţi să spui frumuşel la revedere brandului tău pe termen mediu şi lung. Mai mult, pentru un brand românesc pro­vocarea este dublă pentru că nu ai expertiza brandului de afară, nu ai insight-uri globale, de aceea este cu atât mai complicat să rezişti."

Mai multe pe zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
branduri,
timp,
rezistenta,
analiza

Citeşte pe comedymall.ro

/actualitate/brandurile-care-au-trecut-testul-timpului-cate-generatii-au-trecut-peste-ciocolata-rom-demachiantul-doina-sau-vinul-murfatlar-10358986
10358986
comments powered by Disqus
Povestea celui mai mare proprietar român de malluri şi a celei mai de succes poveşti din imobiliarele româneşti Povestea celui mai mare proprietar român de malluri şi a celei mai de succes poveşti din imobiliarele româneşti

Cea mai de succes poveste din imobiliarele româneşti a început în Iaşi, în urmă cu 20 de ani, odată cu deschiderea primului centru comercial din afara Bucureştiului şi a celui de al doilea mall al ţării.

vezi continuarea
ZF.ro
ULTIMĂ ORĂ: Vin chinezii! Banii lor încep să se împrăştie în România. Proiectul gigant pe care au pus mâna ULTIMĂ ORĂ: Vin chinezii! Banii lor încep să se împrăştie în România. Proiectul gigant pe care au pus mâna
SURPRIZĂ: Cu cât cresc pensiile. Veşti bune pentru milioane de români
Mediafax
„Afacerea Pandemia”. Cum a umflat România până şi factura de 3,4 milioane de euro a „ajutorului umanitar” dat fraţilor de peste Prut „Afacerea Pandemia”. Cum a umflat România până şi factura de 3,4 milioane de euro a „ajutorului umanitar” dat fraţilor de peste Prut
Economiile se prăbuşesc în pandamie, dar cei 4 giganţi din tech au înregistrat un profit de 28 de miliarde de dolari
MonitorulApararii
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
MonitorulPartidelor
Replica PNL: Aleşii locali ai PSD fug ca dracul de tămâie Replica PNL: Aleşii locali ai PSD fug ca dracul de tămâie
Acuzaţii la adresa liberalilor: Interlopi politici cu mentalitate mafiotă
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Şuhan Diversiunea inducerii confruntării COMENTARIU Valeriu Şuhan Diversiunea inducerii confruntării
COMENTARIU Valeriu Şuhan Pe bune ? Nu-mi da vestea asta...

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.