Bilete de avion rezervate cu ajutorul inteligentei artificiale, pe Messenger

Autor: Georgiana Călin Postat la 28 septembrie 2017 62 afişări  

KLM lansează un serviciu bot care poate rezerva un bilet de avion printr-o simplă conversaţie pe Messenger. Noul serviciu bot KLM se numeşte BlueBot (BB) şi, în numele KLM, BB ajută clienţii pe Messenger, într-un mod conversaţional, să rezerve un bilet. Cu acest tip de inteligenţă artificială clienţii pot rezerva cu uşurinţă un bilet fără intervenţia unui agent KLM.

Bilete de avion rezervate cu ajutorul inteligentei artificiale, pe Messenger
Bilete de avion rezervate cu ajutorul inteligentei artificiale, pe...

BB “învăţă” pe cont propriu şi are propria sa personalitate: utilă, prietenoasă, profesională şi exigentă. Îşi găseşte poziţia în inteligenţa artificială conectată cu tehnologia KLM. Rolul lui este de a face rezervarea unui bilet mai rapidă şi mai simplă decât online, fără să fie nevoie de discuţii cu reprezentanţii unui call center. Blue Bot este susţinut de 250 de “colegi de serviciu” umani. Ori de câte ori nu poate să-i ajute pe clienţi, îi va îndruma către unul dintre colegii săi. BB va fi în curând capabil să ofere mai multe servicii şi să fie compatibil cu diferite canale digitale, inclusiv voce.

„KLM este bine cunoscut pentru abordarea sa personală. În social media oferim servicii 24/7 prin echipa noastră de 250 de agenţi, care gestionează mai mult de 16.000 de cazuri pe săptămână. Volumele vor continua să crească. În acelaşi timp, clienţii au nevoie de un răspuns rapid. Prin urmare, experimentăm inteligenţa artificială pentru a-i sprijini pe agenţii noştri în a oferi un răspuns personal, prompt şi corect. Cu BB, KLM face următorul pas în strategia sa de social media, oferind servicii personale prin tehnologie, susţinute de agenţi umani atunci când este nevoie”, a declarat Pieter Groeneveld, Vicepreşedinte Digital Air France KLM. 

Tehnologia din spatele Blue Bot

BB utilizează învăţarea automată a platformei API.ai pentru a înţelege ceea ce spun clienţii şi pentru a răspunde într-un mod relevant. BB a fost conectat la API-urile KLM pentru a oferi cea mai potrivită ofertă de zboruri şi la sistemul CRM Salesforce al companiei KLM, astfel încât agenţii umani să poată răspundă în cazurile în care BB nu poate. KLM primeşte întrebări pe subiecte numeroase pe Messenger. Pentru a se asigura că BB gestionează doar întrebările legate de rezervare, a fost dezvoltată o reţea neurală in-house, care determină natura întrebării. Această reţea îi direcţionează pe utilizatori către BB dacă se referă la o rezervare sau la un agent uman dacă se referă la un alt subiect.

 

fii la curent cu cele mai noi analize de business

Urmareste BM pe Facebook

Am mai scris despre:
avion,
inteligenta,
bilet,
rezerve,
ajutor,
bilete,
clienti,
serviciu
ZF.ro
ŞOC TOTAL! Un lanţ URIAŞ de retail DISPARE din România! Anunţul fulger a fost făcut chiar de Black Friday ŞOC TOTAL! Un lanţ URIAŞ de retail DISPARE din România! Anunţul fulger a fost făcut chiar de Black Friday
BLACK FRIDAY 2018 la eMag: 10 produse din oferta de mâine, care vor fi reduse masiv
ONE.ro
Drama vedetei TVR Maria Linda. "Ajunsesem la 80 de kg, iar eu nu sunt o persoană înaltă. Devenisem aproape rotundă" Drama vedetei TVR Maria Linda. "Ajunsesem la 80 de kg, iar eu nu sunt o persoană înaltă. Devenisem aproape rotundă"
A fost în 80 de vacanţe de lux, fără să cheltuiască niciun ban!
Cum arată principesa Karina, care l-a înlocuit pe Nicolae la succesiunea tronului României
Descopera.ro
KILOGRAMUL, aşa cum îl ştim, va fi RETRAS. „Este un moment ISTORIC, echivalentul unei mini-revoluţii” KILOGRAMUL, aşa cum îl ştim, va fi RETRAS. „Este un moment ISTORIC, echivalentul unei mini-revoluţii”
UMILINŢA adusă de preşedintele francez Macron unei ţări care a făcut un SACRIFICIU istoric. „Este o RUŞINE!”
Două PASTILE pe care le iau majoritatea românilor frecvent sunt altceva decât le-a recomandat doctorul sau farmacistul. AVERTISMENT de ultimă oră ca urmare a analizării a 30.000 de oameni. „NU le mai luaţi!”
Go4it.ro
NOKIA lansează cel mai IEFTIN telefon al său. Baterie de trei săptămâni şi preţ sub 100 de lei! NOKIA lansează cel mai IEFTIN telefon al său. Baterie de trei săptămâni şi preţ sub 100 de lei!
Ofertele de BLACK FRIDAY au început! Iată cele mai bune preţuri!
Declaraţie HALUCINANTĂ a unui ministru: „Nu am folosit niciodată un computer”
Csid.ro
Clătite cu chefir - reţetă fără chimicale (şi pentru copii) Clătite cu chefir - reţetă fără chimicale (şi pentru copii)
Postul intermitent: slăbirea preferată de vedete GALERIE FOTO
Vopseaua de păr: substanţele toxice pe care le conţin unele produse

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.