BCR şi-a lansat serviciul de alertă prin SMS şi e-mail pentru micii întreprinzători

Autor: Crenguta Nicolae Postat la 13 octombrie 2013 1801 afişări

Banca Comercială Română (BCR) a lansat serviciul BCR Alert Plus pentru microîntreprinderi şi persoane fizice autorizate (PFA).

BCR şi-a lansat serviciul de alertă prin SMS şi e-mail pentru micii întreprinzători

“Prin intermediul acestui nou serviciu, clienţii Micro şi PFA au posibilitatea de a-şi personaliza tipul de alerte primite, suma pentru care acestea se generează, precum şi posibilitatea de a schimba canalul pe care se primesc mesajele (de exemplu, de pe SMS pe e-mail şi invers)", a explicat Bogdan Octavian Marin, director executiv Managementul Canalelor Retail în cadrul BCR.

Aceste modificări se pot face atât prin intermediul serviciului Click 24 Banking BCR (internet banking), cât şi prin intermediul serviciului Alo 24 Banking BCR. Clienţii care aleg să primească notificările prin e-mail beneficiază de un număr nelimitat de alerte pe care le pot primi pentru tranzacţiile din sau în cont, fără să plătească vreun comision suplimentar. 

Clienţii primesc alerte pentru tranzacţii precum: toate intrările înregistrate în contul curent al clientului, cu excepţia operaţiunilor efectuate la ghişeu (ex: depuneri de numerar); anunţarea operaţiunilor de tip Standing Order şi Direct Debit cu 1 zi înainte de efectuarea acestora; confirmarea efectuării operaţiunilor de tip Standing Order şi Direct Debit sau notificarea că operaţiunea nu a fost efectuată; toate ieşirile înregistrate din contul clientului pe toate canalele (Internet banking, Phone banking, POS, online payment, ATM, etc.), mai puţin operaţiunile dispuse la ghişeele BCR.

Alertele prin SMS sau e-mail sunt trimise la numărul de telefon, respectiv adresa de e-mail aleasă de client la activarea serviciului. Serviciul este disponibil 24/7, iar mesajele se transmit în momentul efectuării tranzacţiei, cu excepţia mesajelor pentru creditarea contului, care se primesc în intervalul 10.00 - 20.00.

Valoarea minimă pe care trebuie să o aibă tranzacţiile ca să fie transmis SMS/ email clientului este de 100 unităţi monetare (lei, euro etc), cu excepţia tranzacţiilor efectuate prin Direct Debit şi Standing Order. Comisionul lunar de utilizare a serviciului BCR Alert Plus este de 5 lei/lună/cont în limita a 25 de mesaje, ceea ce depăşeşte această limită fiind taxat cu 0,8 lei/SMS. Mesajele prin e-mail nu se tarifează suplimentar.

BCR, cea mai mare bancă din România, are cea mai mare reţea naţională de ATM - peste 2.200 de bancomate şi POS - 15.000 de terminale pentru plată cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de internet banking, mobile banking, phone banking şi e-commerce. BCR a terminat prima jumătate a anului cu un profit de aproape 557 mil. lei, faţă de o pierdere de 125 mil. lei în aceeaşi perioadă a anului trecut.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/bcr-si-a-lansat-serviciul-de-alerta-prin-sms-si-e-mail-pentru-micii-intreprinzatori-11505064
11505064
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.