Asociaţii din turism: Primăria Capitalei cheltuieşte ineficient banii publici pentru promovare

Postat la 18 februarie 2013 13 afişări

Autorităţile din Bucureşti cheltuiesc ineficient banii publici pentru "aşa-zisa promovare turistică", făcută fără profesionişti, semnând un parteneriat pentru promovarea Bucureştiului cu un ONG recent înfiinţat.

"Operatorii de turism din Bucureşti, agenţii de turism si hotelierii, au luat la cunoştinţă din presa centrală despre iniţiativa Consiliului Local al Municipiului Bucureşti de a încheia un parteneriat pentru promovarea destinaţiei turistice Bucureşti cu un ONG recent înfiinţat, precum şi de intenţia Primariei Capitalei de a aloca sume importante de bani pentru elaborarea unui slogan şi imn al Bucureştiului", se arată într-un comunicat transmis MEDIAFAX de câteva asociaţii, printre care Federaţia Industriei Hoteliere din România (FIHR) şi ANAT.

Patronatele susţin că în ultimii şapte ani au încercat să pună bazele promovării Bucureştiului prin intermediul unei Asociaţii de Promovare şi Dezvoltare Turistică a Municipiului Bucureşti, după modelul entităţilor similare din toate capitalele europene.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Asociaţi,
turism,
banii publici
/actualitate/asociatii-din-turism-primaria-capitalei-cheltuieste-ineficient-banii-publici-pentru-promovare-10568559
10568559
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Roşia Montană, o pierdere de aur! O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.