Apple a inclus o aplicaţie a Fashion Days în categoria "Best New Apps", pe pagina App Store

Autor: Anca Dumitrescu Postat la 08 septembrie 2015 35 afişări

Apple a inclus o aplicaţie lansată de site-ul de modă Fashion Days pentru iPhone în categoria "Best New Apps", pe prima pagină din App Store, alături de aplicaţii ca Instagram şi AirBnb.

Cele 14 ţări în care aplicaţia apare ca recomandare în App Store sunt: România, Bulgaria, Ungaria, Republica Cehă, Cipru, Slovacia, Slovenia, Estonia, Grecia, Letonia, Lituania, Malta, Polonia şi Portugalia, se arată într-un comunicat al Fashion Days.

Echipa editorială a Apple a ales aplicaţia dezvoltată de echipa Fashion Days din România în categoria "Best New Apps" în funcţie de criterii precum: design inovativ, mood-ul transmis, calitatea aplicaţiei şi cât de folosită este de către utilizatorii App Store.

Aplicaţia, care are în prezent peste 250.000 de descărcari în App Store, este în conformitate cu exigenţele de top impuse de Apple şi reprezintă o recunoaştere a performanţelor atinse de echipa de mobil Fashion Days în ultimii 2 ani de la lansare, potrivit comunicatului.

"Ne bucurăm că am dezvoltat aici, în România, cu o echipă 100% locală, o aplicaţie de m-commerce apreciată ca una dintre cele mai bune pentru iPhone. (...) Încă de la lansare, aplicaţia Fashion Days a fost primită foarte bine de către clienţii noştri, s-a clasat pe primul loc în topul celor mai bune aplicaţii gratuite, pentru că le facilitează accesul la colecţiile preferate într-un timp mult mai rapid şi cu mai multă uşurinţă. Iar asta face ca acum în Romania peste 40% din comenzile noastre să fie realizate de pe mobil.”, a declarat Sebastian Gherman, Head of Mobile Development.

În cea mai nouă variantă a aplicaţiei mobile a Fashion Days, utilizatorii găsesc acum toate funcţionalităţile disponibile pe site: posibilitatea de a filtra produse după branduri, categorii, mărimi, culori şi preţ, precum şi cea de căutare a produselor după cuvinte cheie. O altă funcţionalitate adaugată în ultima versiune este cea de login prin amprentă digitală.

Toate aceste actualizări au avut în vedere tranziţia modelului de business al Fashion Days de la un club privat de shopping pe bază de invitaţie, care oferea doar campanii de produse în format flash-sales, limitate în timp şi în stocuri, într-o destinaţie de shopping care pune la dispoziţia clienţilor săi şi colecţii de sezon de la branduri de top, disponibile în stoc.

Compania pune la dispoziţia clienţilor săi produse ale unor distribuitori autorizaţi ai brandurilor internaţionale de top precum: Calvin Klein, Michael Kors, Armani, United Colors of Benetton, Nike, Esprit, Converse, Desigual, Vero Moda, Guess, Geox şi multe altele.

Fondată în 2009 de către antreprenori elveţieni, compania s-a extins rapid şi operează în prezent în Romania, Bulgaria şi Ungaria. Din 2011, Fashion Days este parte a grupului Naspers, fapt care generează mai multe idei inovatoare pentru dezvoltare şi beneficii clienţilor.

Cu peste 4 milioane de clienţi, Fashion Days este unul dintre jucătorii importanţi ai industriei de modă din regiune.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
APPLE,
FASHION DAY,
/actualitate/apple-a-inclus-o-aplicatie-a-fashion-days-in-categoria-best-new-apps-pe-pagina-app-store-14704758
14704758
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.