Antreprenorii locali dezvolta afaceri de succes. Locaţia care atrage anual mai bine de 16 milioane de persoane

Postat la 07 martie 2018 270 afişări

Antreprenorii locali dezvolta afaceri de succes. Locaţia care atrage anual mai bine de 16 milioane de persoane

La finalul anului trecut, dezvoltatorul ansamblului Openville Timişoara a anunţat începerea lucrărilor la noile zone de retail care vor completa oferta Iulius Mall. Aproximativ 47.000 mp de spaţii comerciale vor fi amenajate într-o extensie a actualului mall, la parterul clădirilor de birouri şi în zona viitorului parc. Numeroşi antreprenori locali au semnat deja parteneriate pentru un spaţiu în punctul zero al oraşului, atraşi de perspectivele de dezvoltare ale unei locaţii care atrage anual mai bine de 16 milioane de persoane.

Ce noutăţi vor găsi timişorenii în ansamblul Openville?

Dezvoltatorii proiectului multifuncţional, care va integra Iulius Mall, promit noi magazine, un nou concept de cinema multiplex, o zonă de joacă pentru copii impresionantă, spaţii mult mai generoase pentru brandurile internaţionale deja prezente, dar şi cafenele şi restaurante amenajate tematic, mare parte dintre acestea cu acces şi panoramă spre parc.

Printre retailerii renumiţi îşi fac simţită prezenţa şi antreprenori locali. Cei mai mulţi s-au axat pe servicii şi locaţii de alimentaţie publică, precum restaurante, cafenele şi patiserii, domeniu ce înregistrează un avânt la nivel naţional şi care oferă potenţial de dezvoltare. Fie că au optat pentru francizele unor branduri de succes, fie că propun propriile concepte, strategiile antreprenorilor locali ţin cont de preferinţele consumatorilor, dar şi de tendinţele pe segmentul food & beverage.

„Apreciem şi încurajăm interesul antreprenorilor locali de a fi prezenţi în mixul ansamblului Openville. Segmentul de servicii şi alimentaţie publică este unul dintre cele mai atractive pentru întreprinzătorii din Timişoara, din două considerente. În primul rând, cunosc foarte bine piaţa locală. În al doilea rând, acest tip de afaceri necesită o administrare directă, la faţa locului, iar experienţa Iulius Mall ne arată că operatorii locali sunt cei care o gestionează cel mai eficient. În 2017, segmentul de alimentaţie publică din mall a înregistrat, în medie, o creştere a vânzărilor de 15%, fiind o dovadă în plus pentru perspectivele pozitive pe care le are în continuare”, spun reprezentanţii companiei Iulius, scrie opiniatimisoarei.ro

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.