Analiştii critică Samsung pentru că a ajuns să investească mai mult în marketing decât în cercetare

Autor: Andreea Anghel Postat la 09 aprilie 2013 23 afişări

Grupul sud-coreean Samsung investeşte pentru prima oară în ultimii trei ani mai mulţi bani în campaniile de marketing decât în sectorul de cercetare-dezvoltare, ceea ce a determinat câţiva analişti să spună că gigantul IT sacrifică inovaţia într-un moment în care piaţa este supra-aglomerată de gadgeturi din ce în ce mai inteligente, potrivit Reuters.

Analiştii critică Samsung pentru că a ajuns să investească mai mult în marketing decât în cercetare

Grupul sud-coreean Samsung investeşte pentru prima oară în ultimii trei ani mai mulţi bani în campaniile de marketing decât în sectorul de cercetare-dezvoltare, ceea ce a determinat câţiva analişti să spună că gigantul IT sacrifică inovaţia într-un moment în care piaţa este supra-aglomerată de gadgeturi din ce în ce mai inteligente, potrivit Reuters.

Grupul sud-coreean a spus că pentru prima dată din 2011 nu va raporta venituri record în primul trimestru. Compania a anunţat însă că va cheltui o sumă importantă pe campaniile de marketing pentru noile dispozitive mobile pe care le va lansa, inclusiv pentru Galaxy S IV, cu scopul de a determina clienţii fideli ai iPhone şi iPad să migreze către produsele Samsung.

„Samsung a întârziat crearea unei noi categorii de produse. Apple a creat o nouă categorie cu tabletele. Aşteptăm să vedem genul aceasta de inovaţie şi de la Samsung“, a spus Rachel Lashford, analist la firma de cercetare Canalys, cu sediul în Singapore.

Toate stirile sunt pe zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
samsung,
marketing,
IT
/actualitate/analistii-critica-samsung-pentru-ca-a-ajuns-sa-investeasca-mai-mult-in-marketing-decat-in-cercetare-10723249
10723249
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.