Ministerul Turismului a rezervat opt domenii web care fac referire la sloganul brandului turistic

Postat la 29 iulie 2010 12 afişări

Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) a rezervat, prin intermediul unor firme specializate, un număr de opt domenii de internet care fac referire la sloganul brandului turistic al României, lansat, joi, la Shanghai, de ministrul Elena Udrea.

"Înainte de lansarea oficială a brandului de turism al României, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului a apelat la firme specializate pentru rezervarea domeniilor www.explorethecarpathiangarden.ro, www.explorethecarpathiangarden.com, www.explorethecarpathiangarden.net, www.explorethecarpatiangarden.org, www.explorethecarpathiangarden.info, www.explorethecarpathiangarden.eu, www.carpathiangarden.ro şi www.carpathiangarden.com", se arată într-un comunicat al instituţiei remis, joi, agenţiei MEDIAFAX.

Domeniile au fost cumpărate la solicitarea MDRT pentru a fi utilizate exclusiv de minister, se precizează în comunicat. "De asemenea, MDRT a făcut toate demersurile necesare pentru înregistrarea ca marcă a brandului de turism (atât logo, cât şi slogan), înainte de lansarea lui oficială", se menţionează în comunicat.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
turism,
Shanghai,
brandul turistic,
Udrea,
lansare
/actualitate/afaceri/ministerul-turismului-a-rezervat-opt-domenii-web-care-fac-referire-la-sloganul-brandului-turistic-6744461
6744461
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.