MasterCard: Cardul preplatit are un mare potential

Autor: Ioana Mihai Postat la 07 octombrie 2010 45 afişări

“Cardul preplatit lansat de un comerciant este o noutate pe piata romaneasca dezvoltarea segmentului prepaid are un mare potential”, declara Denisa Mateescu, director general Romania si Regiunea Balcanilor, MasterCard Europa.

Mateescu a facut aceasta declaratie in contextul lansarii in parteneriat cu Carrefour a primului card preplatit de un comerciant pe piata romaneasca. Nici oficialii Carrefour si nici reprezentanta MasterCard, nu au precizat insa care sunt asteptarile de la acest tip de produs pe piata romaneasca.

In ciuda faptului ca produsul financiar lansat de Carrefour si MasterCard este o noutate pentru ca niciun alt comerciant nu are in oferta un astfel de card, pe piata romaneasca acest produs nu este complet nou.

Astfel, MasterCard a lansat de ceva vreme un produs pre-paid in cooperare cu Posta Romana.

Ca orice alt produs din oferta retelei de hipermarketuri poate fi platit direct la casa de marcat, loc in care se poate reincarca ulterior. "Primul card este incarcat la raionul de servicii financiare si folosit apoi pana in momentul in care clientul primeste al doilea card, nominal", explica Corinne Moulin, director strategie servicii financiare Group Carrefour.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/afaceri/mastercard-cardul-preplatit-are-un-mare-potential-7454676
7454676
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.