MasterCard: Cardul preplatit are un mare potential
“Cardul preplatit lansat de un comerciant este o noutate pe piata romaneasca dezvoltarea segmentului prepaid are un mare potential”, declara Denisa Mateescu, director general Romania si Regiunea Balcanilor, MasterCard Europa.
Mateescu a facut aceasta declaratie in contextul lansarii in parteneriat cu Carrefour a primului card preplatit de un comerciant pe piata romaneasca. Nici oficialii Carrefour si nici reprezentanta MasterCard, nu au precizat insa care sunt asteptarile de la acest tip de produs pe piata romaneasca.
In ciuda faptului ca produsul financiar lansat de Carrefour si MasterCard este o noutate pentru ca niciun alt comerciant nu are in oferta un astfel de card, pe piata romaneasca acest produs nu este complet nou.
Astfel, MasterCard a lansat de ceva vreme un produs pre-paid in cooperare cu Posta Romana.
Ca orice alt produs din oferta retelei de hipermarketuri poate fi platit direct la casa de marcat, loc in care se poate reincarca ulterior. "Primul card este incarcat la raionul de servicii financiare si folosit apoi pana in momentul in care clientul primeste al doilea card, nominal", explica Corinne Moulin, director strategie servicii financiare Group Carrefour.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro