IKEA, Oracle si H&M arata partea plina a "paharului imobiliar"
Dupa doi ani de criza in imobiliare, o serie de contracte semnate in vara acestui an arata ca pentru terenurile sau proiectele imobiliare bune se gasesc clienti in orice conditii. De cealalta parte atarna in schimb inca trei insolvente majore.
Lunile de vara si perioada sarbatorilor de iarna sunt, de regula, perioade slabe pentru afaceri, in general, dar si pentru segmentul imobiliar.
Cu toate acestea, in ultimele saptamani trei multinationale cu afaceri de ordinul zecilor de miliarde de euro au mizat sume importante pe piata locala, continuandu-si expansiunea sau investind pentru prima oara in Romania. Motivele: preturile adaptate la realitatile unei piete emergente si potentialul de crestere economica si a consumului pe
termen mediu si lung.
Cititi mai multe pe www.zf.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro