CallPoint asteapta o dublare a afacerii pana in 2011i
Compania de call center si BPO (business process outsourcing) CallPoint New Europe estimeaza o dublare a afacerilor pana la finalul anului urmator, in conditiile in care anul trecut a raportat o cifra de afaceri de 7 milioane de euro.
"Planul de afaceri pe termen mediu si lung vizeaza dublarea cifrei de afaceri a companiei pana la finele anului 2011", a declarat Gregoire Vigroux, co-fondatoul si directorul de dezvoltare a afacerii la CallPoint.
Compania numara pe piata locala 25 de clienti din domeniul retail, turism, IT, telecomunicatii si financiar, fiind clasata intre primele cinci companii de call center din piata locala. CallPoint New Europe are birouri si in Bulgaria, la Sofia si Plovdiv, iar in 2008, in actionariatul companiei a intrat si fondtul Global Finance Growth Fund.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro