100 Cele mai puternice femei din business. Cecilia Tudor, Managing director Renault South Eastern Europe, Renault Commercial Roumanie

Postat la 11 iulie 2024 65 afişări

100 Cele mai puternice femei din business. Cecilia Tudor, Managing director Renault South Eastern Europe, Renault Commercial Roumanie

Cifră de afaceri (2022)*: 4,75 mld. lei

Profit net (2022): 41,6 mil. lei

Număr de angajaţi: 149

* Renault Commercial Roumanie


Biografie:

Are o experienţă de peste 20 de ani în Renault Group România, în comerţ, marketing şi comunicare pentru mărcile Dacia şi Renault. A condus, pe rând, departamentele de Distribuţie Comercială, Vânzări Reţea Renault, Vânzări Vehicule Electrice - Vehicule de Ocazie - Vehicule Utilitare. În 2021 a fost numită managing director Renault South Eastern Europe, rol prin care coordonează activitatea pentru marca Renault la nivelul clusterului SEE.


► Ştiam că îmi doresc o profesie care să îmi ofere oportunităţi de interacţiune cu oamenii. În perioada preuniversitară, aveam două gânduri: fie să devin medic, fie să lucrez în vânzări, două domenii diferite, dar ambele îmi ofereau şansa de a lucra, zilnic, cu oameni. La momentul acela, m-am simţit mai aproape de zona comercială şi am ales o facultate cu profil economic. Ulterior, am intrat în Renault pe zona de marketing, unde am găsit mediul ideal pentru un tânăr absolvent – una dintre primele companii multinaţionale din ţară, aveam şansa de a urma cursuri şi traininguri, eram expusă know-how-ului internaţional şi diferitelor contexte, departamente, situaţii.

► Aşteptările mele au coincis într-o proporţie mare cu ceea ce Renault îmi oferea, dar poate într-un ritm mai puţin accelerat faţă de ceea ce îmi imaginam eu. Am avut şansa să trec prin marketing, vânzări, after-sales, comunicare, departamente care mi-au permis să îmi formez o perspectivă largă şi informată asupra industriei, oferindu-mi baza necesară pentru a lua decizii asumate. Traseul s-a dovedit a se mula foarte bine atât pe nevoile mele de creştere profesională, cât şi pe dorinţa de a fi mereu în contact cu oamenii, mai ales că activăm într-o industrie unde schimbările sunt nu numai constante, dar şi majore, din punct de vedere tehnologic şi legislativ.

► Renault a făcut deja o repoziţionare strategică majoră, devenind un brand de tehnologie, de servicii şi energie curată, punând bazele planului său ambiţios de a deveni, în Europa, marcă auto pur electrică, din 2030. Având în vedere industria, reglementările, nevoia de mobilitate durabilă, imprevizibilul – a se vedea pandemia, dar şi dorinţa oamenilor de a avea vehicule cât mai inteligente, conectate şi performante care ţin pasul cu societatea, nu cred că putem să mai vorbim de perioade de timp aşa mari, ci ar trebui să gândim în etape mai scurte.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.