Afacerea de succes pe care un tânăr a început-o cu o investiţie de sub 500 de euro

Postat la 04 octombrie 2016 1019 afişări

Afacerea de succes pe care un tânăr a început-o cu o investiţie de sub 500 de euro

Un tânăr a reuşit să pună bazele unei afaceri de succes cu o investiţie de sub 500 de euro. Au trecut de atunci opt ani de zile iar antreprenorul a reuşit să crescă şi să îşi dezvolte afacerea, aşa cum nu s-ar fi gândit în momentul în care a decis să devină om de afaceri. Andrei Ciota a pus bazele fermei sale de prepeliţe acum opt ani de zile, scriu jurnaliştii de la Wall-Street.

Cu o investiţie de 950 de lei, adică puţin peste 200 de euro, tânărul a cumpărat un incubator, materialul genetic şi un rastel de cuşti şi astfel a luat naştere Prepeliţe Nana Farm, la 45 de kilometri distanţă de Bucureşti, în comuna Nana. Micuţa afacere a început cu 200 de ouă din rasa prepeliţă japoneză iar pe măsură ce solicitările au crescut, oferta fermei nu s-a limitat doar la ouă ci şi la carne de prepeliţă, din rasa Jumbo Gold.

Relaţiile pe care Andrei şi le construieşte cu clienţii, fie că vorbim de alte firme sau de persoane fizice, sunt deschise iar curioşii sunt îndemnaţi să viziteze ferma de prepeliţe. “Microferma noastră îşi are uşile deschise pentru vizite 7 zile din 7, atât pentru parteneri cât şi pentru clienţii noştri bucurându-ne de fiecare dată când cunoaştem oameni preocupaţi de calitatea şi prospeţimea produselor noastre”, se arată pe pagina Prepeliţe Nana Farm.

Cititi mai multe pe www.vocea.biz

Un tânăr a reuşit să pună bazele unei afaceri de succes cu o investiţie de sub 500 de euro. Au trecut de atunci opt ani de zile iar antreprenorul a reuşit să crescă şi să îşi dezvolte afacerea, aşa cum nu s-ar fi gândit în momentul în care a decis să devină om de afaceri. Andrei Ciota a pus bazele fermei sale de prepeliţe acum opt ani de zile, scriu jurnaliştii de la Wall-Street. Cu o investiţie de 950 de lei, adică puţin peste 200 de euro, tânărul a cumpărat un incubator, materialul genetic şi un rastel de cuşti şi astfel a luat naştere Prepeliţe Nana Farm, la 45 de kilometri distanţă de Bucureşti, în comuna Nana. Micuţa afacere a început cu 200 de ouă din rasa prepeliţă japoneză iar pe măsură ce solicitările au crescut, oferta fermei nu s-a limitat doar la ouă ci şi la carne de prepeliţă, din rasa Jumbo Gold. Relaţiile pe care Andrei şi le construieşte cu clienţii, fie că vorbim de alte firme sau de persoane fizice, sunt deschise iar curioşii sunt îndemnaţi să viziteze ferma de prepeliţe. “Microferma noastră îşi are uşile deschise pentru vizite 7 zile din 7, atât pentru parteneri cât şi pentru clienţii noştri bucurându-ne de fiecare dată când cunoaştem oameni preocupaţi de calitatea şi prospeţimea produselor noastre”, se arată pe pagina Prepeliţe Nana Farm.Un tânăr a reuşit să pună bazele unei afaceri de succes cu o investiţie de sub 500 de euro. Au trecut de atunci opt ani de zile iar antreprenorul a reuşit să crescă şi să îşi dezvolte afacerea, aşa cum nu s-ar fi gândit în momentul în care a decis să devină om de afaceri. Andrei Ciota a pus bazele fermei sale de prepeliţe acum opt ani de zile, scriu jurnaliştii de la Wall-Street. Cu o investiţie de 950 de lei, adică puţin peste 200 de euro, tânărul a cumpărat un incubator, materialul genetic şi un rastel de cuşti şi astfel a luat naştere Prepeliţe Nana Farm, la 45 de kilometri distanţă de Bucureşti, în comuna Nana. Micuţa afacere a început cu 200 de ouă din rasa prepeliţă japoneză iar pe măsură ce solicitările au crescut, oferta fermei nu s-a limitat doar la ouă ci şi la carne de prepeliţă, din rasa Jumbo Gold. Relaţiile pe care Andrei şi le construieşte cu clienţii, fie că vorbim de alte firme sau de persoane fizice, sunt deschise iar curioşii sunt îndemnaţi să viziteze ferma de prepeliţe. “Microferma noastră îşi are uşile deschise pentru vizite 7 zile din 7, atât pentru parteneri cât şi pentru clienţii noştri bucurându-ne de fiecare dată când cunoaştem oameni preocupaţi de calitatea şi prospeţimea produselor noastre”, se arată pe pagina Prepeliţe Nana Farm.

Afacerea de succes cu o investiţie de sub 500 de euro

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: Dezvoltatorii vor lua în vizor hotelurile vechi pentru a le demola şi pentru a dezvolta hoteluri şi blocuri noi. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.