5,45 milioane de români au urmărit sfaturile şi soluţiile practice ale Lecţiei de prim ajutor

Autor: Ioana Mihai Postat la 15 mai 2012 16 afişări

Sfaturile şi soluţiile practice oferite în cadrul programului ”Lecţia de prim ajutor”, dezvoltat de ING Asigurări de Viaţă în parteneriat cu SMURD, au ajuns de la lansare (noiembrie 2011) şi până în prezent la peste 5,45 milioane de români. După încheierea emisiunii ”Lecţia de prim ajutor”, difuzată pe Pro TV în perioada noiembrie 2011–februarie 2012, programul continuă prin intermediul web site-ului www.lectiadeprimajutor.ro, prin adăugarea constantă de noi informaţii, de rubrici speciale dedicate afecţiunilor şi soluţiilor de prim ajutor de sezon, precum şi prin includerea de noi aplicaţii pentru creşterea interactivităţii.

De la lansare şi până în prezent, www.lectiadeprimajutor.ro, care oferă soluţii la situaţii de urgenţă frecvente, a înregistrat peste 22.300 de vizite (dintre care peste 14.000 de vizitatori unici), fiind vizionate peste 96.200 de pagini, cu un timp mediu petrecut pe site de 5 minute. Prin intermediul site-ului, orice persoană poate adresa întrebări online medicilor SMURD şi primi răspunsuri în 24 de ore.

ING Asigurări de Viaţă a dezvoltat în primele patru luni din 2012 proiecte de responsabilitate socială din domeniul salvării de vieţi, prin acţiuni de prevenţie şi educaţie, dar şi de diagnostic şi tratament, şi pentru îmbunătăţirea calităţii mediului şi promovarea unui stil de viaţă şi nutriţie sănătos. Concret, în intervalul ianuarie-aprilie a.c. ING Asigurari de Viata a continuat sa sustina si sa dezvolte initiative cu impact atat in interiorul companiei (precum "I enjoy Healthy Food" si "Biciclete cu cravate"), cat si programe cu efecte pozitive in comunitatile externe ("Lectia de prim ajutor", "Adoptă un copac" si "In pas cu Paul").

In toate aceste demersuri, participarea echipei ING Asigurari de Viata a reprezentat un element esential - peste 50% dintre angajatii companiei implicandu-se in primele patru luni in actiunile de responsabilitate sociala desfasurate de companie. "In initiativele noastre de responsabilitate sociala, ne-am concentrat in prima parte a anului pe consolidarea si dezvoltarea unor programe care si-au dovedit deja impactul pozitiv in comunitate, asa cum sunt, de exemplu, programul care ofera sanse la viata prin cursurile de prim ajutor - pe care le-am oferit si echipei ING si le vom organiza in curand si pentru publicul larg - sau cel pentru dotarea sectiei de cardiochirurgie pediatrica a spitalului de copii Marie Curie. Alaturi de acestea, vom continua in 2012 sa investim in initiative <<de suflet>> pentru noi, din domeniul educatiei financiare si al protectiei mediului inconjurator", a declarat Carmen Soare, Director Marketing ING Asigurari de Viata.

Tot in cadrul programelor menite sa salveze vieti, colaborarea cu Asociatia Inima Copiilor, ce are ca obiectiv punerea in functiune a Sectiei de cardiochirurgie pediatrica a spitalului de copii Marie Curie, s-a concretizat prin implicarea ING Asigurari de Viata in programul "In pas cu Paul". Concret, pentru cei 2.852 de km alergati de prietenii lui Paul Dicu in Bucuresti, in saptamana in care acesta a concurat din partea Romaniei la cea de-a 27-a editie a Marathon des Sables, ING Asigurari de Viata a donat asociatiei Inima Copiilor suma de 10.000 de euro. In plus, programul a fost declinat si in interiorul companiei, iar pentru pentru fiecare kilometru alergat pe strada, in parc, pe banda sau pe stadion de catre membri echipei ING Asigurari de Viata in intervalul 20 aprilie - 31 iulie mpania va dona cate 2 Euro copiilor bolnavi de inima. Pana in prezent, echipa ING Asigurari de Viata a alergat "In pas cu Paul" 1.243 de km.

In domeniul protectiei mediului, initiativele derulate de la inceputul anului urmaresc implicarea voluntara a echipei ING in programe pentru un stil de viata si nutritie sanatos, si totodata generarea unui efect de constientizare atat in interiorul companiei cat si in comunitate. Astfel, au fost continuate si in aceasta perioada programe deja "traditionale", precum "Biciclete cu cravate" (lansat in 2010, prin intermediul caruia angajatii ING se bucura de plimbari gratuite cu bicicletele oferite de companie) si "I enjoy Healthy food" (un eveniment care incurajeaza un stil de viata si o alimentatie sanatoase).

In plus, in luna martie, peste 50 de angajati ING Asigurari de Viata au participat la o noua campanie de impadurire, desfasurata in cadrul programului "Adoptă un copac!" dezvoltat de Asociatia Viitor Plus, prin care au fost plantati peste 700 de puieti in Dragăneşti Vlasca, judetul Teleorman. "Adoptă un copac!" este un proiect de impadurire in care ING Asigurari de Viata s-a implicat inca din 2010, si presupune atat plantarea arborilor, cat si ingrijirea acestora timp de 5 ani, pana la maturitate.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Lecţiei de prim ajutor,
sfaturi
/actualitate/5-45-milioane-de-romani-au-urmarit-sfaturile-si-solutiile-practice-ale-lectiei-de-prim-ajutor-9629147
9629147
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: De ce este energia în România mai scumpă decât în Italia sau Spania. O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.