11 spoturi de promovare a proiectului Roşia Montană, oprite de la difuzarea pe TV de CNA

Postat la 15 octombrie 2013 59 afişări

CNA a analizat, marţi, 11 spoturi de promovare a proiectului de exploatare minieră de la Roşia Montană, difuzate între 1 septembrie şi 6 octombrie la principalele televiziuni naţionale, constatând că acestea încalcă legislaţia audiovizualului şi hotărând oprirea lor de la difuzare.

11 spoturi de promovare a proiectului Roşia Montană, oprite de la difuzarea pe TV de CNA

 Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a monitorizat, în perioada 1 septembrie - 11 octombrie, modul în care principalele televiziuni naţionale au difuzat emisiuni de ştiri şi dezbatere pe subiectul Roşia Montană. De asemenea, CNA a monitorizat 11 spoturi de promovare a proiectului minier de la Roşia Montantă, difuzate în perioada 1 septembrie - 6 octombrie.

Subiectul Roşia Montană a fost analizat în şedinţa de marţi a CNA în absenţa membrilor Narcisa Iorga, Florin Gabrea şi Valentin Jucan. La dezbaterea pe această temă au participat Laura Georgescu, preşedintele CNA, Viorel-Vasile Buda, vicepreşedintele CNA, şi membrii Consiliului Lorand Turos, Monica Gubernat, Christian Mititelu, Cristina Trepcea, Răsvan Popescu şi Radu Călin Cristea.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/11-spoturi-de-promovare-a-proiectului-rosia-montana-oprite-de-la-difuzarea-pe-tv-de-cna-11517002
11517002
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Ponderea contractelor de muncă plătite cu salariul minim a crescut de la 7,5% în 2011 la 31,5% în 2019. O discuţie cu Adelina Mihai, jurnalist şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.