IN THE SPOTLIGHT

Postat la 15 mai 2007 1 afişăre

Ideea: Primesti mai mult decat te-ai astepta de la Logan

Client: Dacia

Brand: Dacia

Agentia: Graffiti BBDO

Canale: TV, radio, print

 

"Primesti mai mult de la Logan" este noua campanie Dacia realizata de agentia Graffiti BBDO. Aceasta cuprinde doua spoturi TV si radio si o serie de printuri care anunta atat lansarea celor doua serii limitate - Logan Easy si ABS Plus, cat si evenimentul traditional organizat in reteaua de dealeri autorizati: Operatiunea Porti Deschise.

 

Spoturile TV au imbracat forma unor metafore relevante: personajul masculin "primeste mai mult" de la un automat de cafea si, respectiv, de la un tonomat. Daca automatul de cafea ofera si ziarul preferat si cravata lipsa in prima executie, in cea de-a doua, personajul primeste de la tonomat nu doar piesa dorita, ci si pe artista, respectiv pe Anna Lesko, la pachet cu un show live doar pentru el.

 

"Am ales intentionat doua situatii cat se poate de banale si am avut grija ca si in productie (in termeni de filmare, casting, jocul actorilor, editare) sa ramana la fel de minimaliste si clare, tocmai pentru ca umorul rezultat din suprapunerea elementului inedit intr-o situatie atat de normala sa poata respira in voie", afirma Roxana Panaitescu, senior copywriter.       

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
IN THE SPOTLIGHT
/media-marketing/in-the-spotlight-1009160
1009160
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.