IN THE SPOTLIGHT
Ideea: Primesti mai mult decat te-ai astepta de la
Client:
Brand:
Agentia: Graffiti BBDO
Canale: TV, radio, print
"Primesti mai mult de la Logan" este noua campanie
Spoturile TV au imbracat forma unor metafore relevante: personajul masculin "primeste mai mult" de la un automat de cafea si, respectiv, de la un tonomat. Daca automatul de cafea ofera si ziarul preferat si cravata lipsa in prima executie, in cea de-a doua, personajul primeste de la tonomat nu doar piesa dorita, ci si pe artista, respectiv pe Anna Lesko, la pachet cu un show live doar pentru el.
"Am ales intentionat doua situatii cat se poate de banale si am avut grija ca si in productie (in termeni de filmare, casting, jocul actorilor, editare) sa ramana la fel de minimaliste si clare, tocmai pentru ca umorul rezultat din suprapunerea elementului inedit intr-o situatie atat de normala sa poata respira in voie", afirma Roxana Panaitescu, senior copywriter.
Urmărește Business Magazin
![](https://cnt.m.ro/c.gif?id=&pid=341)
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro