IN THE SPOTLIGHT
Ideea: Alatura-te prietenilor
Client: Cosmote
Brand: Cartela Cosmote
Agentie: Cohn & Jansen
Canale: TV, radio, print, online, outdoor
Cosmote continua seria campaniilor promotionale in vederea stimularii vanzarii de prepay. Despre cea mai recenta dintre acestea - care ruleaza timp de o luna (2 oct.- 2 nov.), compania spune ca are ca obiectiv de marketing "crearea comunitatilor de tineri si cresterea awareness-ului despre acest produs in randul grupurilor de tineri, studenti, prieteni".
"Am observat la publicul tanar ca unul dintre lucrurile importante din viata lor este ce se intampla in grupul de prieteni si tot ce este legat de acesta", spune Dana Negoescu, marketing communication manager, Cosmote. "
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro