IN THE SPOTLIGHT

Postat la 26 septembrie 2006 1 afişăre

Ideea: Puiul gatit nu face rau

Client: UCPR

Brand: N/A

Agentie: GMP

Canale: TV, postere, online

 

Uniunea Crescatorilor de Pasari din Romania (UCPR) a ales agentia GMP pentru o campanie menita sa informeze consumatorii asupra lipsei riscurilor de imbolnavire in urma consumului de carne de pasare gatita. Astfel, UCPR isi propune sa minimalizeze efectele unei posibile noi crize aviare.

 

Campania care a rezultat in urma brief-ului este una amuzanta, spune GMP. "Strategia de comunicare a pornit de la faptul ca, desi subiectul era unul delicat, decizia de renuntare la consumul de carne de pasare se baza pe stimuli emotionali, nu rationali", explica agentia. "Ca atare, informatia reala trebuia transmisa la randul ei intr-un context emotional/surprinzator. Conceptul ilustreaza intr-o maniera surprinzatoare cat de inofensivi sunt puii gatiti, utilizand chiar demonstratii «absurd-umoristice» si facand astfel apel la calitatea romanului de face haz de necaz...",  spune Teodor Cucu, Account Manager GMP.

 

Situl www.fengpui.ro (parte din campanie), precum si campania web au fost dezvoltate de Webstyler, iar partea de media a fost asigurata de Spoon Media.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
IN THE SPOTLIGHT
/media-marketing/in-the-spotlight-1006988
1006988
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.