IN THE SPOTLIGHT

Postat la 19 septembrie 2006 1 afişăre

Ideea: Gustul care te prinde intre 2 :)

Client: Kraft Foods

Brand: Jacobs Ice Coffee

Agentie: Starcom Media (Publicis)

Canale: TV, presa scrisa, outdoor, online (Yahoo! Messenger)

 

Agentiile specializate in comunicare media din Romania incep, treptat-treptat, sa joace rolul agentiilor de publicitate clasice si sa semneze propriile campanii (lucru cu vechime deja in pietele dezvoltate). Este cazul Starcom Media (integrata operatiunilor Leo Burnett Romania), care a realizat recent prima campanie integral romaneasca pe Yahoo! Messenger pentru brandul Jacobs Ice Coffee.

 

Aceasta a constat in plasarea unui banner in interiorul ferestrei principale, sloganul fiind adaptat la suportul messengerului: "Gustul care te prinde intre 2 :)".

 

Conform datelor furnizate de serviciul de statistica al Yahoo! Europe si citate de Starcom, aproximativ 2,5 milioane de utilizatori din Romania acceseaza messengerul. Dintre acestia, grupa de varsta careia i se adreseaza comunicarea Jacobs Ice Coffee (16-29 de ani) reprezinta mai mult de jumatate, spune Starcom. "Mai simplu spus, targetarea s-a efectuat pe baza de IP-uri, astfel incat numai utilizatorii rezidenti in Romania au putut vedea campania", explica Serban Goran, direct communication manager al Starcom Media.

 

Campania, desfasurata in luna august, a fost prima campanie oline pentru marca Jacobs Ice Coffee si a facut parte dintr-o campanie integrata (TV, outdoor, presa scrisa).

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
IN THE SPOTLIGHT
/media-marketing/in-the-spotlight-1006932
1006932
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.