Cum să opriţi pierderile de fonduri ale companiei dumneavoastră

Postat la 18 septembrie 2015 146 afişări

Cum să opriţi pierderile de fonduri ale companiei dumneavoastră

O companie este ca o navă aflată pe mare, înconjurată de pericole şi oportunităţi la tot pasul. Unele nave sunt mai mici, altele mai mari, însă toate au ceva în comun: au un echipaj (angajaţii), echipamente (utilaje, calculatoare, vehicule etc), o sursă de combustibil (investiţiile) şi o direcţie în care navighează (strategia). Dacă toate aceste componente funcţionează bine, nava rămâne la suprafaţă şi are toate şansele să ajungă la destinaţie, adică să-şi atingă obiectivele. De-a lungul călătoriei, însă, nava se confruntă cu numeroase probleme, mai mici sau mai mari, însă niciuna nu se compară cu a avea o fisură în rezervorul de combustibil. Banii încep să se scurgă prin micile fisuri ale companiei şi este posibil să nici nu observaţi acest lucru.

O astfel de fisură este pierderea timpului cu reintroducerea documentelor tipărite pentru a le avea în format electronic, ceea ce duce la scurgeri de combustibil şi încetinirea navei. Studiile noastre au relevat faptul că, în medie, 80% dintre angajaţii de birou sunt nevoiţi să reintroducă în calculator astfel de documente. Faceţi un exerciţiu de imaginaţie: să zicem că aveţi 150 de angajaţi care trebuie să reintroducă o pagină de text pe săptămână, iar salariul mediu al acestor angajaţi este de 500 Euro. Câte ore de muncă pierde lunar compania dumneavoastră numai în acest caz? Să presupunem că introducerea unei pagini durează 15 minute. Astfel compania dumneavoastră pierde lunar 150 de ore de muncă. 150 de ore în fiecare lună! Care este costul anual al acestor ore? – 5625 Euro. Dar ce se întâmplă dacă angajaţii trebuie să introducă mai mult de o pagină săptămânal? Dacă nu aveţi timp să faceţi acest calcul, accesaţi linkul de la sfârşitul articolului.

Dar să nu mai vorbim despre problemă, ci despre soluţie. ABBYY FineReader 12 este programul care poate repara fisura cauzată de reintroducerea textelor. Este uşor de instalat şi utilizat. Tot ce trebuie să faceţi este să scanaţi documentele tipărite, să deschideţi versiunea scanată (JPEG, PDF etc) în FineReader, iar acesta va recunoaşte textul automat. Rezultatul poate fi salvat în Word, Excel sau alt format editabil, dar şi în format PDF în vederea reutilizării şi arhivării. Programul oferă o precizie inegalabilă în recunoaşterea textelor, păstrarea formatării textelor şi tabelelor.

Indiferent de dimensiunile companiei, acest program va mulţumi pe toată lumea: angajaţii nu vor mai fi nevoiţi să se chinuie cu reintroducerea textelor, departamentul financiar poate determina cu uşurinţă profitabilitatea investiţiei în acest program, iar expertul IT nu îşi va pierde timpul explicând în detaliu cum funcţionează programul. Astfel toată lumea iese în câştig, fisura este astupată definitiv şi nava poate înainta cu viteza maximă spre obiectiv.

Pentru a determina câţi bani pierde compania dumneavoastră din cauza reintroducerii textelor, utilizaţi calculatorul nostru on-line

Incercaţi FineReader: descărcaţi şi instalaţi versiunea de test (gratuită timp de 15 zile) de pe site-ul nostru www.abbyy.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
companie,
fonduri,
oprire,
pierderi
/media-marketing/cum-sa-opriti-pierderile-de-fonduri-ale-companiei-dumneavoastra-14721482
14721482
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.