Cele mai puternice femei din România: Roxana Rasu, Sephora România

Autor: Anca Barbulescu Postat la 31 mai 2013 2409 afişări

Roxana Rasu conduce de circa trei ani operaţiunile locale ale reţelei de magazine de cosmetice Sephora. Anterior, ea a lucrat tot pentru Sephora în Serbia, Croaţia şi China timp de aproape un deceniu. Înainte de a veni în cadrul companiei franco-elene ea a lucrat tot în domeniul produselor cosmetice.

CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN ROMÂNIA - EXCLUSIV

La 35 de ani, Roxana Rasu conduce unul dintre cei mai mari zece jucători de pe piaţa locală de cosmetice. Sephora România are o reţea de 25 de magazine la nivel naţional cu afaceri de peste 25 milioane de euro, potrivit ultimelor date publice.

Ea este singura femeie româncă aflată în cea mai înaltă poziţie de conducere în cadrul unuia dintre cei mai mari zece jucători din piaţa de cosmetice după cifra de afaceri. Deşi este vorba de o piaţă a produselor dedicate în principal femeilor, majoritatea companiilor din top sunt conduse de bărbaţi. Astfel, Oriflame este singurul jucător din top zece în afară de Sephora care are la conducere tot o femeie, însă este vorba de un expat. Sephora, deşi are acţionariat străin – elen şi francez - a pariat pe o româncă. Roxana Rasu a absolvit Facultatea de Management din cadrul ASE şi cursurile CODECS.


Cea mai bogată femeie din România

Cele mai puternice femei din România: Dorothy Constantin, High Fashion Concept (Victoria 46, Day & Night, Petit's, The Code)

Cele mai puternice femei din România: Ioana Lemnaru, Mercedes-Benz România

Cele mai puternice femei din România: Camelia Şucu, Class Living

Cele mai puternice femei din România: Irina Schrotter, Casa de modă Irina Schrotter

Cele mai puternice femei din România: Cristina Bâtlan, Musette


Business Magazin lanseaza cea de-a doua ediţie a catalogului dedicat celor mai puternice femei din mediul de afaceri romanesc. De această data, 200 cele mai puternice femei din business cuprinde 200 de nume reprezentative, din pozitii-cheie de conducere, precum CEO, CCO, directori generali, economici, antreprenori, consultanti sau Country Manageri. Au reusit sa castige, in timp, admiratia si recunoasterea propriei valori pentru ca apoi sa preia pozitii importante de conducere. Femeile de afaceri din Romania valideaza propriul succes prin cifre de afaceri ce le pozitioneaza pe primele locuri in topuri.

De la an la an, numarul lor este tot mai mare, iar notorietatea si aprecierea de care se bucura nu sunt altceva decat recunoasterea valorii la purtator, un simbol pe care Business Magazin il sustine si il sprijina permanent.

Pentru ca au demonstrat perseverenta, profesionalism, curaj si maxima implicare, femeile antreprenor au reusit consolidarea unei cariere bazata pe dinamism, actiune si permanenta dedicare. Câteva dintre numele pe care cititorii Business Magazin le pot regăsi în paginile catalogului sunt: Irina Schrotter, Camelia Sucu, Aneta Bogdan, Carmen Adamescu, Maria Grapini, Rucsandra Hurezeanu, Violeta Ciurel, Amalia Nastase, Cristina Batlan , Irina Socol, Monica Iavorschi, Adina Pascu, Andreea Mihai, Georgeta Serban, dar şi multe altele.

Catalogul este disponibil de pe data de 11 martie în reţelele de distibuţie a presei Inmedio şi Relay la preţul de 35 lei.

Pentru a vedea unde sunt toate locaţiile Inmedio şi Relay click aici

Comandă online catalogul AICI.

Urmărește Business Magazin

/lideri/cele-mai-puternice-femei-din-romania-roxana-rasu-sephora-romania-10914075
10914075
comments powered by Disqus

Aleph Story. De ce sunt mici salariile atât de mici în România?

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.