Cele mai puternice femei din România: Ioana Iordache, Leo Burnett

Autor: Ioana Matei Postat la 17 aprilie 2013 1289 afişări

Ideea de a intra în publicitate i-a venit în urma unui proiect la care lucrase în timpul primului an de EMBA despre noile oportunităţi de afaceri din România.

CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN ROMÂNIA - EXCLUSIV

La mijlocul anilor ‘90, Ioana Iordache a identificat două domenii cu potenţial: turismul şi publicitatea. A mizat pe al doilea. În acel moment, s-ar fi putut angaja la una dintre agenţiile multinaţionale care îşi deschiseseră un birou în România, precum BBDO, Ogilvy sau Saatchi & Saatchi, însă a preferat varianta unei afaceri noi, pornite de la zero, împreună cu fratele ei, Ştefan Iordache, care astăzi este COO în agenţie. Afacerea fraţilor Iordache s-a numit iniţial Target, iar în 1994 intra pe o piaţă unde puţini ştiau ce înseamnă cu adevărat publicitatea. Agenţia a rămas doar doi ani independentă, pentru că în 1996 grupul internaţional Leo Burnett şi-a dorit afilierea. Iar fraţii Iordache au acceptat. În scurt timp, lucrurile au luat o amploare pe care Ioana Iordache nu şi-o imaginase la început, întrucât a ajuns să lucreze pentru doi clienţi cu greutate – Philip Morris şi P&G. Treptat, portofoliul de la clienţi s-a mărit, la fel şi echipa, iar rezultatele financiare au fost mai bune de la an la an. Pariul pe care Ioana Iordache îl făcuse ca student al unui program de EMBA se confirmase.  Reducerile de bugete din ultimii cinci ani au afectat compania, ca peste tot în piaţă, dar Ioana Iordache ştie că, pentru clienţi, comunicarea este indispensabilă pentru a rezista în piaţă.


Cea mai bogată femeie din România

Cele mai puternice femei din România: Dorothy Constantin, High Fashion Concept (Victoria 46, Day & Night, Petit's, The Code)

Cele mai puternice femei din România: Ioana Lemnaru, Mercedes-Benz România

Cele mai puternice femei din România: Camelia Şucu, Class Living

Cele mai puternice femei din România: Irina Schrotter, Casa de modă Irina Schrotter

Cele mai puternice femei din România: Cristina Bâtlan, Musette


Business Magazin lanseaza cea de-a doua ediţie a catalogului dedicat celor mai puternice femei din mediul de afaceri romanesc. De această data, 200 cele mai puternice femei din business cuprinde 200 de nume reprezentative, din pozitii-cheie de conducere, precum CEO, CCO, directori generali, economici, antreprenori, consultanti sau Country Manageri. Au reusit sa castige, in timp, admiratia si recunoasterea propriei valori pentru ca apoi sa preia pozitii importante de conducere. Femeile de afaceri din Romania valideaza propriul succes prin cifre de afaceri ce le pozitioneaza pe primele locuri in topuri.

De la an la an, numarul lor este tot mai mare, iar notorietatea si aprecierea de care se bucura nu sunt altceva decat recunoasterea valorii la purtator, un simbol pe care Business Magazin il sustine si il sprijina permanent.

Pentru ca au demonstrat perseverenta, profesionalism, curaj si maxima implicare, femeile antreprenor au reusit consolidarea unei cariere bazata pe dinamism, actiune si permanenta dedicare. Câteva dintre numele pe care cititorii Business Magazin le pot regăsi în paginile catalogului sunt: Irina Schrotter, Camelia Sucu, Aneta Bogdan, Carmen Adamescu, Maria Grapini, Rucsandra Hurezeanu, Violeta Ciurel, Amalia Nastase, Cristina Batlan , Irina Socol, Monica Iavorschi, Adina Pascu, Andreea Mihai, Georgeta Serban, dar şi multe altele.

Catalogul este disponibil de pe data de 11 martie în reţelele de distibuţie a presei Inmedio şi Relay la preţul de 35 lei.

Pentru a vedea unde sunt toate locaţiile Inmedio şi Relay click aici

Comandă online catalogul AICI.

Urmărește Business Magazin

/lideri/cele-mai-puternice-femei-din-romania-ioana-iordache-leo-burnett-10757954
10757954
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.