Cele mai puternice femei din România: Adriana Florenţa Pălăşan, Supply Chain Management Center

Autor: Ioana Matei Postat la 31 mai 2013 1038 afişări

Adriana Florenţa Pălăşan a fondat în urmă cu 19 ani propria afacere de consultanţă în operaţiuni logistice şi management strategic.

CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN ROMÂNIA - EXCLUSIV

Adriana Florenţa Pălăşan povesteşte acum că au fost două momente de cotitură în cariera sa. 1998, când cel mai mare client, care trebuia să devină partenerul ei în afaceri, şi-a declarat falimentul şi „am rămas cu datorii care m-au îngropat pentru o lungă perioadă de timp„. Chiar dacă lovitura a fost grea, a pregătit-o ca să suporte mai uşor începutul crizei din 2009, „care s-a dovedit pentru afacerea pe care o conduc o adevărată oportunitate". Al doilea moment a fost 2001, când „am decis să renunţ la activitatea de transporturi şi să continue activitatea de training şi consultanţă în acelaşi domeniu - logistica„. Povesteşte acum că a depăşit greu momentul, dar s-a gândit că va putea relua activitatea la momentul potrivit.

1. Cât de greu îşi croieşte o femeie drumul în lumea de business?

Nu cred că este o problemă de gen. Mai degrabă de calităţi. Nu este uşor să-ţi croieşti drum dacă nu ai „echipamentul" necesar. Şi chiar dacă îl ai, este nevoie de timp. În lumea noastră de business, în primul rând, trebuie să fii bun în ceea ce faci, să ai energie, foarte multă energie, răbdare, pasiune şi curaj. De-a lungul activităţii, mai ales într-o lume a bărbaţilor, am avut tot felul de „incidente„ amuzante, bazate pe prejudecăţi demolate într-un timp foarte scurt. 

2. E mai uşor să te impui ca lider, fiind femeie?

Este o problemă de atitudine. Curaj, iniţiativă, atitudine pozitivă. Dacă eşti un lider autentic, o demonstrezi indiferent de gen. Calităţile de lider alături de expertiza de necontestat duc la o recunoaştere facilă. Recunoaşterea este precedată de câştigarea încrederii şi respectului celorlalţi. Toate acestea se obţin în timp. Diferenţa dintre bărbaţi şi femei constă în „lead time-ul„ necesar recunoaşterii, mai lung pentru femei. Statistic vorbind, acesta se reduce în fiecare an.  

3. Branduri preferate: parfum, haine, accesorii.

Parfumul preferat este Paloma Picasso de foartă multă vreme şi de curând am adăugat pe lista mea conservatoare Quelque fleurs de la Houbigant. Nu am un brand preferat în vestimentaţie, dar iubesc hainele clasice bine croite. Accesoriile pe care le apreciez sunt cele create de David Sandu şi cele pe care le creez împreună cu copiii mei.  

4. Destinaţii de vacanţă preferate.

Croazierele în care pot să îmbin vizitele de locuri necunoscute cu leneveala la soare şi multe cărţi citite. Din când în când îşi face loc o vacanţă la schi în Elveţia.


Cea mai bogată femeie din România

Cele mai puternice femei din România: Dorothy Constantin, High Fashion Concept (Victoria 46, Day & Night, Petit's, The Code)

Cele mai puternice femei din România: Ioana Lemnaru, Mercedes-Benz România

Cele mai puternice femei din România: Camelia Şucu, Class Living

Cele mai puternice femei din România: Irina Schrotter, Casa de modă Irina Schrotter

Cele mai puternice femei din România: Cristina Bâtlan, Musette


Business Magazin lanseaza cea de-a doua ediţie a catalogului dedicat celor mai puternice femei din mediul de afaceri romanesc. De această data, 200 cele mai puternice femei din business cuprinde 200 de nume reprezentative, din pozitii-cheie de conducere, precum CEO, CCO, directori generali, economici, antreprenori, consultanti sau Country Manageri. Au reusit sa castige, in timp, admiratia si recunoasterea propriei valori pentru ca apoi sa preia pozitii importante de conducere. Femeile de afaceri din Romania valideaza propriul succes prin cifre de afaceri ce le pozitioneaza pe primele locuri in topuri.

De la an la an, numarul lor este tot mai mare, iar notorietatea si aprecierea de care se bucura nu sunt altceva decat recunoasterea valorii la purtator, un simbol pe care Business Magazin il sustine si il sprijina permanent.

Pentru ca au demonstrat perseverenta, profesionalism, curaj si maxima implicare, femeile antreprenor au reusit consolidarea unei cariere bazata pe dinamism, actiune si permanenta dedicare. Câteva dintre numele pe care cititorii Business Magazin le pot regăsi în paginile catalogului sunt: Irina Schrotter, Camelia Sucu, Aneta Bogdan, Carmen Adamescu, Maria Grapini, Rucsandra Hurezeanu, Violeta Ciurel, Amalia Nastase, Cristina Batlan , Irina Socol, Monica Iavorschi, Adina Pascu, Andreea Mihai, Georgeta Serban, dar şi multe altele.

Catalogul este disponibil de pe data de 11 martie în reţelele de distibuţie a presei Inmedio şi Relay la preţul de 35 lei.

Pentru a vedea unde sunt toate locaţiile Inmedio şi Relay click aici

Comandă online catalogul AICI.

Urmărește Business Magazin

/lideri/cele-mai-puternice-femei-din-romania-adriana-florenta-palasan-supply-chain-management-center-10914019
10914019
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.