A parcurs lanţul ierarhic de la consultant de vânzări la director de achiziţii, iar acum este CEO-ul Flanco

Autor: Ioana Matei Postat la 04 aprilie 2017 320 afişări

Cu o experienţă de peste 15 ani în segmentul electro-IT şi serviciile financiare conexe acestuia, Dragoş Sârbu este, din februarie 2014, CEO-ul Flanco Retail.

A parcurs lanţul ierarhic de la consultant de vânzări la director de achiziţii, iar acum este CEO-ul Flanco

Întreaga sa carieră este legată de retailul electro-IT, unde a parcurs lanţul ierarhic de la consultant de vânzări la director de magazin, manager de produs, director de retail, business unit manager, director de achiziţii şi director general. Este absolvent al Academiei de Studii Economice din Bucureşti, Facultatea de Finanţe, Asigurări, Bănci şi Burse de Valori, promoţia 1999.

Sârbu s-a alăturat echipei Flanco în 2012, ca director de vânzări, atras de strategia companiei de a pune pune accent pe consultanţa oferită clienţilor în magazine. Din februarie 2013, a preluat conducerea departamentului Product Management, unde a construit strategia de achiziţii a companiei.

Promovarea sa la conducerea Flanco Retail, din funcţia de director de achiziţii, pe care a ocupat-o vreme de aproximativ un an, a asigurat continuitatea activităţilor strategice şi operaţionale ale companiei.

Potrivit celui mai recent interviu acordat ZF, Flanco şi-a bugetat pentru acest an un business de 90 de milioane de lei (peste 200 de milioane de euro), faţă de 776 de milioane de lei în 2015.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.