Gala CEO Awards, expresia admiraţiei

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 07 noiembrie 2017 366 afişări

Câteva sute de invitaţi, o atmosferă festivă şi zece premianţi sunt reperele celei de-a opta ediţii a galei CEO Awards din 2017. În fiecare an, evenimentul recunoaşte performanţele acelor CEO care au câştigat respectul colaboratorilor, al partenerilor de afaceri, al angajaţilor şi – de ce nu? – al concurenţilor.

Gala CEO Awards, expresia admiraţiei
Gala CEO Awards, expresia admiraţiei deschide galeria

32 de noi nume în cea de-a opta ediţie a catalogului 100 cei mai admiraţi CEO din România dovedesc, încă o dată, că admiraţia nu este un dat, ci este influenţată de mai mulţi factori, cum ar fi prezenţa publică, performanţele companiei, inovaţiile pe care le aduce pe piaţă, reputaţia liderului. La evenimentul din acest an, ale cărui gazde au fost Ioana Matei şi Bogdan Angheluţă, înainte de festivitatea de premiere pe scenă au fost invitaţi cinci lideri de companii pentru a discuta despre reputaţie şi impactul pe care îl are aceasta în afaceri.

Cristian Hostiuc, directorul editorial al Ziarului Financiar şi al Business Magazin, a moderat discuţia şi i-a provocat să răspundă la întrebări pe Cosmin Vladimirescu, general manager al MasterCard Romania, Hortensia Năstase, vicepreşedinte creative services la Lowe Group, Marian Alecsiu, CEO la F64, Elisabeta Moraru, country business development manager la Google Romania, şi Andrei Pitiş, VP engineering & head of Bucharest Office la Fitbit.

„Cred că în cazul unui lider cea mai importantă calitate este modestia, umilinţa pozitivă, să nu uiţi de unde ai plecat. Mă întreb de multe ori, dacă pe cartea mea de vizită nu ar mai scrie vicepreşedinte al unui mare grup de comunicare, câţi dintre cei 4.000 de prieteni ai mei de pe Facebook mi-ar mai scrie de ziua mea, câţi ar traversa strada să mă salute, câţi ar fi prieteni adevăraţi? Acesta este un exerciţiu de imaginaţie pe care îl fac adesea şi mi se pare că este ceea ce contează şi te defineşte ca om – relaţia adevărat cu cei din jur“, a spus Hortensia Năstase, vicepreşedinte creative services la Lowe Group. „Tipul de lider pe care îl admir eu este cel care încearcă să facă bine pentru compania lui, dar să facă bine şi pentru alţii. Cred că pentru cei care îşi propun să facă bine pentru alţii, să aibă un impact social, reputaţia companiei pe care o conduc este foarte importantă. Eu cred că este un semn de egal între reputaţia companiei şi a liderului acesteia“, a completat Cosmin Vladimirescu, general manager la MasterCard Romania.

Despre reţeta succesului în afaceri, Andrei Pitiş, VP engineering & head of Bucharest Office la Fitbit, a comentat: „Dacă încerci, cred că poţi să ajungi să faci lucruri de care nu credeai că eşti în stare, la fel cum eu când am pornit credeam cu tărie că sunt în stare să fac un ceas smart, însă nu exista nicio dovadă reală în acest sens“.

În opinia lui Marian Alecsiu, CEO la F64, puţini sunt liderii din România care îşi doresc să pună numele pe firmă, „dar sunt şi situaţii, aşa cum este cazul Ţiriac, unde brandul personal îl depăşeşte cu mult pe al companiei. Nu cred că liderii trăiesc prin ego personal, ci mai degrabă prin oamenii pe care reuşesc să îi atragă, ideile pe care le au şi cum fac oamenii să lucreze împreună“.

Elisabeta Moraru, country business development manager la Google Romania, este de părere că există foarte multe exemple în lumea de business care să susţină ideea că dacă cineva îşi face treaba bine, acest lucru se reflectă şi asupra felului în care este perceput. „Cred că aceasta este adevărata valoare a percepţiei pe care o creezi despre tine, pentru că poţi să modelezi această percepţie într-o manieră în care poţi să ajungi unde doreşti, dar folosind adevăratele principii care te conduc în viaţă“, a spus Elisabeta Moraru.

La rândul lor, premianţii au povestit despre rolul pe care îl are reputaţia în afaceri şi ce înseamnă brandul personal. „Îmi amintesc ce catastrofal era în România în urmă cu 25 de ani să spui că eşti un om de afaceri. Noţiunea de profit era asociată cu păcatul. Antreprenoriatul şi iniţiativa antreprenorială nu exista. Un brand de obiect şi unul personal sunt foarte diferite, pentru că un om are dreptul să se schimbe, o personalitate evoluează. Un brand de obiect, nu un serviciu, are o valoare intrinsecă constantă. Nu poate să se schimbe şi reuşeşte să meargă mai departe de viaţa fondatorului, de pildă Mercedes sau vinurile Antinori“, a spus Jean Valvis, proprietar şi CEO al Valvis Holding, care a primit premiul „Creatorul de branduri“.

În opinia lui Vassilis Stavrou, CEO al Mega Image, care a primit Premiul „Extinderii rapide“, succesul şi eşecul unui lider, al unei companii se leagă de echipă. „Deţin rolul actual de doi ani şi jumătate, dar am venit în România încă de la începutul anilor 2000. Reputaţia nu se poate construi, nu putem decât să fim noi înşine.“

Paginatie:

fii la curent cu cele mai noi analize de business

Urmareste BM pe Facebook

Cine sunt tinerii care preiau conducerea unora dintre cele mai importante afaceri din România Cine sunt tinerii care preiau conducerea unora dintre cele mai importante afaceri din România

Businessul românesc de familie trece la a doua generaţie, iar numărul tinerilor care au preluat frâiele afacerilor de la părinţii lor este în creştere.

vezi continuarea
ZF.ro
Mutare fulger: Un miliardar român construieşte cel mai nou mall din Capitală, în unul dintre cele mai ”de lux” cartiere Mutare fulger: Un miliardar român construieşte cel mai nou mall din Capitală, în unul dintre cele mai ”de lux” cartiere
Oraşul din România care se transformă radical: Are străzi iluminate cu wifi şi bănci cu încărcare USB. A luat faţa celor mai mari oraşe europene precum Londra, Paris sau Amsterdam
ProMotor.ro
Maşini second hand aduse din GERMANIA, care merită toţi banii în 2019. Topul nemţilor pentru autoturisme mai vechi de 8-9 ani Maşini second hand aduse din GERMANIA, care merită toţi banii în 2019. Topul nemţilor pentru autoturisme mai vechi de 8-9 ani
PRIMA ŢARĂ unde toate taxiurile vor fi electrice, iar încărcarea lor se va face WIRELESS, din mers
RAR a lansat aplicaţia gratuită „ISTORIC VEHICUL”. Află tot despre maşina ta sau despre cea pe care vrei s-o cumperi!
Descopera.ro
O descoperire ŞOCANTĂ arată că dezastrul de la Cernobîl are urmări extrem de GRAVE şi astăzi. „Nu spun ca să nu creeze PANICĂ, dar...” O descoperire ŞOCANTĂ arată că dezastrul de la Cernobîl are urmări extrem de GRAVE şi astăzi. „Nu spun ca să nu creeze PANICĂ, dar...”
Savant de talie mondială: EXTRATEREŞTRII sunt REALI! Soarta ŞOCANTĂ pe care o poate avea OMENIREA
Numărul de ORGASME pe care unele femei le au i-a SURPRINS pe experţi. ''E CEVA în ele care....''
Go4it.ro
Aplicaţia care te lasă să plăteşti la orice supermaket cu telefonul mobil. Aplicaţia care te lasă să plăteşti la orice supermaket cu telefonul mobil.
O persoană importantă din conducerea HUAWEI foloseşte numai produse APPLE
Cele mai ieftine TELEFOANE mobile performante disponibile în România
Csid.ro
Hernia de disc: simptome, diagnostic şi tratament Hernia de disc: simptome, diagnostic şi tratament
Brand de produse cosmetice, prezent şi în România, anunţă prezenţa fibrelor de azbest în 3 dintre produse
Sfaturi pentru alimentaţie în post şi slăbire eficientă la orice vârstă de la medicul Mihaela Bilic VIDEO BY CSID

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.