Tranzactii de top

Postat la 29 noiembrie 2005 1 afişăre

Cele mai mari tranzactii de media in ultimii cinci ani au vizat achizitii in audio-vizual si outdoor.

Cele mai mari tranzactii de media in ultimii cinci ani au vizat achizitii in audio-vizual si outdoor.


AUDIOVIZUAL: SBS a cumparat de la Cristian Burci Prima TV, Kiss FM si Star FM pentru circa 30 mil. euro* (2005).


OUTDOOR:

  • 1. Grupul austriac outdoor akzent a cumparat Euromedia si Beta Cons (2005) pentru o suma declarata de peste 20 de milioane de euro.
  • 2. O suma similara a platit-o News Outdoor in 2000 pentru compania lui Elan Schwartzenberg, Exclusiv Media.
  • 3. O alta tranzactie notabila in outdoor a avut loc in 2003: Efect Media a cumparat Churchill Media. Valoarea tranzactiei a fost intotdeauna invaluita in mister, dar din estimarile BUSINESS Magazin, ea a fost de o cifra.


PRESA SCRISA:

  • 1. Grupul german Burda a platit intre 6-8 mil. euro* pentru Casa Lux (2005).
  • 2. Trustul elvetian Ringier a cumparat Pro Sport in 2003 pentru 6,5 mil. dolari*.
  • 3. Tot in acelasi an, Ringier a cumparat si Evenimentul Zilei de la Gruner und Jahr, in cadrul unei tranzactii internationale (GJ si-a vandut diviziile de ziare din Cehia, Slovacia, Serbia si Romania, orientandu-se spre reviste. Tranzactia ar fi valorat circa 120 de milioane de dolari*).
  • 4. Grupul german de presa WAZ a cumparat pachetul majoritar in Romania Libera pentru 3,5 mil. euro* (2000).


*SUMELE EXPRIMATE SUNT ESTIMARI NEOFICIALE

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Tranzactii de top
/cover-story/tranzactii-de-top-1047464
1047464
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.