Tranzactii de top
Cele mai mari tranzactii de media in ultimii cinci ani au vizat achizitii in audio-vizual si outdoor.
Cele mai mari tranzactii de media in ultimii cinci ani au vizat achizitii in audio-vizual si outdoor.
AUDIOVIZUAL: SBS a cumparat de la Cristian Burci Prima TV, Kiss FM si Star FM pentru circa 30 mil. euro* (2005).
- 1. Grupul austriac outdoor akzent a cumparat Euromedia si Beta Cons (2005) pentru o suma declarata de peste 20 de milioane de euro.
- 2. O suma similara a platit-o News Outdoor in 2000 pentru compania lui Elan Schwartzenberg, Exclusiv Media.
- 3. O alta tranzactie notabila in outdoor a avut loc in 2003: Efect Media a cumparat Churchill Media. Valoarea tranzactiei a fost intotdeauna invaluita in mister, dar din estimarile BUSINESS Magazin, ea a fost de o cifra.
PRESA SCRISA:
- 1. Grupul german Burda a platit intre 6-8 mil. euro* pentru Casa Lux (2005).
- 2. Trustul elvetian Ringier a cumparat Pro Sport in 2003 pentru 6,5 mil. dolari*.
- 3. Tot in acelasi an, Ringier a cumparat si Evenimentul Zilei de la Gruner und Jahr, in cadrul unei tranzactii internationale (GJ si-a vandut diviziile de ziare din Cehia, Slovacia, Serbia si Romania, orientandu-se spre reviste. Tranzactia ar fi valorat circa 120 de milioane de dolari*).
- 4. Grupul german de presa WAZ a cumparat pachetul majoritar in Romania Libera pentru 3,5 mil. euro* (2000).
*SUMELE EXPRIMATE SUNT ESTIMARI NEOFICIALE
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro