Real Estate pe ambele maluri ale Prutului

Autor: Andra Stroe Postat la 22 aprilie 2024 2797 afişări

După ce a cochetat câţiva ani cu meseria de agent imobiliar, atras de potenţialul industriei, Vlad Musteaţă s-a hotărât să pornească în 2011, la Chişinău, în oraşul natal, propria agenţie imobiliară. Succesul înregistrat pe piaţa vecină şi cererea tot mai mare de consultanţă pentru investiţiile în România l-au determinat apoi să se avânte şi în real estate-ul local, odată cu lansarea, în 2022, a agenţiei North Bucharest Investments. Ce reuşite a înregistrat în primii doi ani de activitate şi ce schimbări legislative au impulsionat evoluţia companiei?

„Grupul North Bucharest Investments a înregistrat peste 400 de tranzacţii imobiliare în 2023, în blocuri noi din zona de Nord a Capitalei. Doar în ultimul an, cifra de afaceri a companiei s-a dublat, de la 20 de milioane de lei, la 42 milioane de lei”, spune Vlad Musteaţă, fondator şi CEO, North Bucharest Investments. Potrivit lui, anul acesta compania a avut creşteri de 25-30% de la o lună la altă. „În plus, portofoliul nostru a crescut semnificativ în ultimul an, câteva zeci de dezvoltări imobiliare.”

Grupul North Bucharest Investments îşi desfăşoară activitatea în segmentul imobiliar high-end din partea de Nord a Bucureştiului şi, potrivit fondatorului, investeşte doar în proiecte construite de dezvoltatori cu un istoric pozitiv şi se concentrează pe proiecte care au primit deja autorizaţiile locale necesare pentru construcţia ansamblurilor, reducând astfel riscurile de nerespectare a proiectului sau a termenelor. „Grupul nu doreşte să se expună la proiecte off-plan, din cauza riscului ridicat în ceea ce priveşte autorizaţiile, ci mizează pe proiecte bine consolidate, cu reputaţie bună, construite cu produse de calitate şi aflate în zone cu multiple facilităţi de infrastructură, şcoli şi magazine. Portofoliul nostru este în permanentă dezvoltare. Avem zeci de proiecte, atât în construcţie cât şi în curs de finalizare sau deja finalizate. Sunt proprietăţi din zona de nord de Capitalei pentru clienţi cu bugete începând de la 60.000 de euro şi care pot ajunge până la 4 milioane de euro.”

Investiţiile imobiliare reprezintă principala linie de afaceri a grupului, generând peste 90% din veniturile anului precedent. Brokerajul imobiliar este cea de-a doua linie de afaceri dezvoltată de NBI, încă din 2022, cu scopul de a diversifica şi mai mult portofoliul de investiţii şi de a impulsiona creşterea cifrei de afaceri a grupului. „Serviciile complementare oferite de NBI în procesul de tranzacţionare au un rol important în luarea celor mai bune decizii de investiţii sau achiziţie. Astfel, grupul imobiliar oferă clienţilor atât consultanţă juridică, cât şi componentă de brokeraj de credit şi asistenţă completă pentru tranzacţii, ceea ce reprezintă un mare plus pentru oricine este în căutarea unei proprietăţii, în tot procesul de tranzacţionare, până la încheierea actelor.”

Executivul mai notează că North Bucharest Investments are în portofoliu toate serviciile necesare unei tranzacţii cu succes, de la consultanţă financiară la marketing pentru promovarea proprietăţii. „Considerăm că fiecare client mulţumit este o verigă foarte importantă pentru succesul nostru, de aceea oferim suport permanent clienţilor şi ţinem legătura mai departe cu toţi oamenii care ne trec pragul. Ne construim expertiza în aceste direcţii prin angajarea şi formarea unor profesionişti experimentaţi în domeniul imobiliar, care îşi aduc cunoştinţele şi abilităţile în serviciile pe care le oferim.”

Ce stă însă la baza unei tranzacţii reuşite? „O tranzacţie imobiliară reuşită este rezultatul unui complex de factori. Este importantă oferta şi mai ales ca aceasta să fie una variată. O ofertă diversificată şi bine selectată de proprietăţi imobiliare este cheia pentru a satisface nevoile şi preferinţele diferite ale clienţilor. O gamă mare de opţiuni le dă posibilitatea clienţilor să aibă de unde să aleagă proprietatea care se potriveşte cel mai bine nevoilor şi dorinţelor pe care le au”, răspunde Vlad Musteaţă.

Dacă vorbim de tranzacţii pentru investitori, adaugă el, în cazul acestora calcularea transparentă a randamentului este un element important, etapă care include evaluarea costurilor, a potenţialului de creştere a valorii şi a rentabilităţii pe termen lung a proprietăţii. „Noi considerăm că o tranzacţie reuşită se face prin implicarea profesioniştilor din toate domeniile – de la agenţii imobiliari, la brokeri, avocaţi şi consultanţii financiari. Important de menţionat este că o tranzacţie imobiliară reuşită este de fapt aceea care îndeplineşte toate nevoile şi obiectivele clienţilor.”

Modelul de la Chişinău, replicat în Bucureşti.  Antreprenorul povesteşte că decizia de a paria, în 2011, pe imobiliare a venit după o experienţă de doi ani în care activase ca agent de vânzări în domeniul imobiliar şi căpătase experienţă şi notorietate în branşa aceasta. „Performanţa pe care am reuşit să o obţin în vânzări mi-a crescut semnificativ numărul de clienţi, iar din partea acestora primeam foarte multe alte recomandări. Au fost principalele argumente care m-au făcut să mă gândesc că ar fi o decizie bună să încerc lumea antreprenoriatului şi să îmi pornesc propria afacere în acest domeniu în care mi-am făcut experienţă.” Iar de la un simplu gând la acţiune nu a fost decât un pas. „Începutul drumului meu în zona de real estate nu a fost ceva gândit din timp sau în baza unei analize foarte ample. Primii paşi în carieră au fost spontani şi totul a venit din nevoia unui loc de muncă. Pentru că m-am dezvoltat rapid şi am învăţat domeniul real estate, am prins şi încredere şi drag de domeniul imobiliarelor, ceea ce m-a determinat să continui acest drum şi  să vreau să mă dezvolt tot mai mult.”


Proiectele majore din portofoliul companiei:

YACHT Kid, UP SITE, NUSCO Imobiliara, High Garden East, Nusco Homes, Aviaţiei Tower, Avrig Park, Kempinski, Cellini Residences, CRYSTAL NORTH, Brick Lofts, Lago Residence, One United Properties, British Residence, Nobis Gardens, Medusa by Versace, One North Lofts, SUN Rebreanu, Iancu Nicolae Residence, 303 Siseşti, Habio, Cartierul Solar, Hils Brouner, North Bucharest Rent, Nature Residence, WIN Herăstrău, Residence 5, North Village Tunari, ONE Verdi Park, NORTHVIEW, My Place Residence, My Place North, iResidence, Laguna Residence, F-Zeen, INTERNI Villas, One Floreasca Towers, One High District, IQON, ARQA Jolie Village, Bellemonde, ONE Herăstrău Park, HERĂSTRĂU BOUTIQUE, NORTH Avenue, CITYMOOR, CONFORT NORD, MTM Residence, Pipera park, LUXURIA Residence, TEILOR Park, First Estate, Forest Villas Corbeanca, One Herăstrău Towers, H4L THE VILLAGE, Cloud 9 Residence


După ce agenţia imobiliară Pro Imobil, pe care a înfinţat-o în 2011 în Republica Moldova a crescut foarte rapid şi a devenit acolo lider de piaţă, decizia de extindere în România spune că a venit şi din faptul că primea la agenţia din Moldova foarte multe cereri de oferte pentru proprietăţi în România şi solicitări constante pentru consultanţă de investiţii în România. „Intereseul clienţilor din Moldova pentru piaţa din România era unul considerabil şi am ajuns la concluzia că extinderea afacerilor peste Prut, în România, ar putea să fie o strategie bună pentru dezvoltare.” Intrarea companiei în România a fost una treptată, pentru a se obişnui cu toate procedurile locale şi pentru a se alinia nu doar cu cererile venite din Republica Moldova pentru imobile în Bucureşti, dar şi cu cererilor venite direct de la clienţii din România. „În Bucureşti am început în anul 2017, cu o echipă mică şi cu activitate principala în zona de investiţii în proiecte din nordul Capitalei. Pasul următor a fost acela de a colabora cu agenţii locale, dar pentru că simţeam că este nevoie de o viteză de acţiune mai mare, după modelul afacerii din Chişinău, am decis în anul 2022 să oferim noi direct servicii de consultanţă imobiliară şi aşa am creat North Bucharest Investments”, povesteşte fondatorul.

Potrivit lui, chiar dacă afacerea din Republica Moldova era deja bine pusă pe picioare şi ajunsese la notorietate mare, extinderea din România a venit cu toate provocările generate de un nou început. „Deşi stăpâneam domeniul în piaţa de peste Prut, în România am luat-o de la zero pentru că aici este o altă piaţă, cu alte concepţii şi criterii de alegere a locuinţei. A fost nevoie ca în primă fază să stabilim profilul clientului din România şi apoi să ne pliem toate strategiile şi cunoştinţele pentru a implementa şi în România mecanismele de succes pe care le-am clădit în Moldova.”


Carte de vizită

Vlad Musteaţă, fondator şi CEO, North Bucharest Investments, România şi Pro Imobil, Republica Moldova

Ÿ Născut la Chişinău, căsătorit şi cu doi copii, Vlad Musteaţă şi-a demonstrat performanţele prima oară în domeniul sportiv. A fost multiplu campion al Moldovei la rugby, a luat locul III la Campionatul European de Rugby şi este maestru internaţional în sport;

Ÿ În lumea afacerilor a întrat în 2011, când şi-a fondat propria agenţie imobiliară, Pro Imobil, care este astăzi un nume recunoscut în Republica Moldova;

Ÿ În 2022 şi-a extins activitatea şi în România, unde a înfiinţat North Bucharest Investments (NBI);

Ÿ Antreprenorul cu experienţă de peste 13 ani în domeniul real estate la activ, el şi-a început activitatea în lumea imobiliară imediat după absolvirea şcolii, când a lucrat ca agent imobiliar la Chişinău;

Ÿ Are studii în Administrarea şi Managementul Afacerilor şi e cunoscător a patru limbi străine.


Performanţă  în ciuda crizei. Extinderea pe piaţa din România în zona de consultanţă imobiliară a venit chiar într-o perioadă în care totul se reconfigura pentru economie în urma efectelor pandemiei de COVID. În plus, Vlad Musteaţă spune că anul 2022 a fost şi un an de transformare şi repoziţionare a dorinţelor şi aşteptărilor clienţilor, iar în perioada 2022 – 2023 au avut de traversat un drum cu multe provocări pentru domeniul imobiliar din România, cu costuri mari de creditare, cu inflaţie mare, cu temeri legate de război şi de viitorul economiei per ansamblu. „Deşi eram la început de drum pe acest nou teritoriu, am reuşit să facem performanţă într-un timp record, pentru că am mizat pe parteneriate solide cu cei mai renumiţi şi buni dezvoltatori imobiliari. Am reuşit să ne poziţionăm rapid în piaţa din România şi să devenim un etalon pe segmentul nostru. Calitatea şi rapiditatea cu care lucrăm ne-au adus dublarea cifrei de afaceri de la un an la altul.”

Ritmul de creştere spune că a fost unul semnificativ. „De exemplu, creşterea TVA anunţată pentru anul 2024 a accelerat tranzacţiile imobiliare înainte de finalul anului 2023, în timp ce numărul mai mic de autorizaţii de construcţie şi condiţiile favorabile de creditare au susţinut cererea pentru imobilele existente.”

Astfel, vânzările de imobile au avut o creştere semnificativă în ultima parte a anului 2023 şi mai ales în ultima lună. Datele oficiale furnizate în 15 ianuarie de Agenţia Naţională de Cadastru şi Publicitate Imobiliară (ANCPI), completează el, confirmă plusul din piaţă, plus pe care l-a înregistrat şi compania. „Capitala a înregistrat o creştere de 30% a vânzărilor în decembrie, faţă de luna precedentă. S-au înregistrat 15.454 de tranzacţii în decembrie, faţă de 11.916 tranzacţii în noiembrie. North Bucharest Investments a avut la rândul său o evoluţie remarcabilă în această perioadă şi am înregistrat o creştere cu 40% faţă de noiembrie. Zona de nord a Capitalei a fost cea mai activă la capitolul vânzări, fiind dominată de investitori ce achiziţionează din fonduri proprii.”

Anticipând creşterea TVA cu patru puncte procentuale, care urma să adauge în medie peste 5.000 de euro la costuri, mulţi clienţi au fost motivaţi să nu mai amâne decizia de achiziţie a unui imobil şi şi-au dorit să finalizeze achiziţiile înainte de intrarea în vigoare a noii rate, relatează el. „De asemenea, scăderea numărului de autorizaţii pentru construcţii noi, a restricţionat oferta şi efectul a fost acela că am văzut o creştere a cererii pentru imobilele existente. Efecte asupra vânzărilor au avut şi ratele pentru ipoteci. Băncile au oferit rate mai mici la ipotecile imobiliare, făcând astfel achiziţionarea de imobile mai accesibilă pentru cumpărători. Această politică bancară a facilitat realizarea unui număr mai mare de tranzacţii imobiliare.”

Aşteptări similare pe ambele pieţe. Făcând o comparaţie între piaţa locală şi cea vecină în care compania e prezentă, antreprenorul spune că există câteva asemănări şi deosebiri între investitorii şi clienţii din industria imobiliară din România şi Republica Moldova. Potrivit lui, principala asemănare între cele două pieţe este interesul mare pentru proprietăţile imobiliare. „Atât în România, cât şi în Republica Moldova, există un interes ridicat pentru investiţiile în proprietăţi imobiliare, fie că este vorba de locuinţe, terenuri sau spaţii comerciale. Pe ambele maluri ale Prutului oamenii vor să fie proprietarii caselor în care locuiesc, cu o balanţă care înclină mai mult în România, unde aproape fiecare persoană doreşte să fie proprietar şi să aibă actele locuinţei pe numele lui.” O altă asemănare spune că o vedem în modul în care oamenii căută şi se informează despre valoarea proprietăţilor şi a zonei. „Sunt clienţi la fel de mulţi şi în România şi în Republica Moldova care vor să investească şi vor să obţină o rentabilitate bună ulterior achiziţiei, atât prin revânzare cât şi prin închiriere. Ne bucură să mai vedem un fenomen interesant. Cumpărătorii din ambele ţări apelează la serviciile agenţilor imobiliari în procesul de cumpărare sau vânzare a proprietăţilor şi sunt destul de puţini cei care fac singuri toate procedurile.”

Dacă ne uităm la deosebiri, subliniază că prima pe care trebuie să o luăm în considerare este economia, căci economiile României şi Republicii Moldova sunt diferite, România având o economie mai puternică şi mai diversificată, ceea ce influentează dinamică pieţei imobiliare, vânzările, modul în care se fac dezvoltările imobiliare. „Infrastructura este şi ea un diferenţiator puternic. Această influenţează nu doar tipurile de proprietăţi disponibile pentru investiţii şi achiziţii, dar şi confortul oamenilor şi accesul acestora la facilităţi precum şcoli, grădiniţe, magazine şi spitale.”

Reputaţia dezvoltatorului şi a constructorului şi calitatea lucrărilor, decisive. Cât despre criteriile luate în calcul atunci când aleg să se implice într-un nou proiect, Vlad Musteaţă spune că reputaţia dezvoltatorului şi a constructorului şi calitatea lucrărilor sunt decisive. „Suntem foarte selectivi şi atenţi la tot istoricul dezvoltatorului, la planurile pentru viitor, la termenii de colaborare stabiliţi, la flexbilitate şi alegem proiectele care întrunesc toate criteriile de calitate. Nu ne dorim doar un portofoliu mare, ci punem mare accent pe un portofoliu de calitate.” Potrivit lui, North Bucharest Investments investeşte şi semnează parteneriate doar în proiecte dezvoltate de echipe cunoscute, cu notorietate şi care au oferit calitate în toate proiectele. „În plus ne concentrăm doar pe proiecte care au deja toate autorizaţiile pentru construcţie. Facem asta pentru că vrem să protejăm clienţii de riscul de nerespectare a proiectelor şi a termenelor şi pe de altă parte toate aceste detalii sunt foarte importante şi pentru reputaţia noastră în piaţă. Vrem să fim lideri în piaţă, dar bazându-ne pe principii solide şi pe calitatea serviciilor pe care le oferim.”

De asemenea, subliniază că nu doresc să se expună pe proiecte off-plan, pentru că acestea prezintă un risc ridicat în ceea ce priveşte autorizaţiile. „Portofoliul de proprietăţi al North Bucharest Investments vine în piaţă cu o ofertă potrivită nevoilor actuale ale clienţilor, cu locuinţe poziţionate în zone cu facilităţi de transport şi infrastructură bine dezvoltată, aproape de şcoli recunoscute şi cele mai dezvoltate arii de birouri.”

Compania se concentrează pe proiecte rezidenţiale premium, situate în zona de nord a Bucureştiului, pentru că poziţionarea conferă un avantaj în atragerea clienţilor şi a investitorilor. „Analizăm şi cât de bune şi sigure sunt câştigurile pe care le pot obţine clienţii în urmă investiţiilor. Clienţii noştri vor pe lângă un câştig bun şi stabilitate financiară, de aceea trebuie să alegem cele mai sigure şi bine poziţionate proiecte în portofoliul nostru.” 

Vlad Musteaţă spune că, deoarece North Bucharest Investments are în portofoliu proprietăţi din zona de nord a Capitalei, iar această zonă atrage în mod special familiile tinere, cu vârsta medie a rezidenţilor de 38 de ani, majoritatea cumpărătorilor sunt căsătoriţi, cu studii superioare finalizate şi lucrează în corporaţii, ocupând funcţii de middle şi top management. „Printre profesiile predominante se numără IT-iştii şi oamenii din domeniul financiar, cu venituri lunare de peste 8.000 de lei. Un profil aparte putem creiona şi pentru cei care aleg proprietăţile noastre în scop investiţional, iar aici identificăm două categorii. Proprietăţile din portofoliul North Bucharest Investments se adresează atât investitorilor mici şi medii care cumpără între 1 şi 10 locuinţe, cât şi investitorilor experimentaţi, care urmăresc randamente importante şi zone şi produse exclusiviste.”

Un alt element care caracterizează imobilele din oferta businessului este capacitatea de tranzacţionare a acestora pe toate etapele de dezvoltare. „Mai exact, câutăm proprietăţi care sunt concepute pentru a putea fi bine tranzacţionate, atât în timpul construcţiei, cât şi după finalizare, oferind astfel flexibilitate clienţilor care vor să cumpere pentru a locui acolo, dar şi investitorilor.”

În plus, spune că proiectele rezidenţiale gestionate de North Bucharest Investments mai trebuie să răspundă unor cerinţe – trebuie să fie caracterizate de calitate premium în ceea ce priveşte designul, materialele folosite şi dotările oferite. „Vrem să putem răspunde uşor şi rapid tuturor aşteptărilor segmentului de piaţă exigent.”

Profilul clientului North Bucharest Investments:

Ÿ căsătorit

Ÿ caută proprietăţi în nordul Capitalei

Ÿ cu studii superioare finalizate

Ÿ familii tinere

Ÿ lucrează în corporaţii

Ÿ ocupă funcţii de middle şi top management

Ÿ profesiile predominante: IT-işti şi oameni din domeniul financiar

Ÿ venituri lunare: >8.000 de lei

Ÿ vârsta medie a rezidenţilor: 38 de ani


Puterea exemplului. Pentru a răspunde prompt cererilor numeroase şi pentru a face faţă tuturor solicitărilor de achiziţii, tranzacţii şi intermedieri imobiliare, grupul North Bucharest Investments şi-a crescut accelerat echipa în ultimul an, ajungând la aproape 100 de angajaţi şi colaboratori.

Despre modul în care gestionează propria echipă, antreprenorul este de părere că puterea exemplului este motorul fiecărei companii, de aceea a pus mare accent în primul rând pe organizarea şi implicarea sa permanentă în toate departamentele şi în toate acţiunile care sunt importante pentru bunul mers al lucrurilor. „Contează foarte mult şi cum se simt angajaţii, pentru că un om mulţumit va atrage la rândul său alte persoane interesate să facă parte din echipă, dar şi potenţiali colaboratori care vor să îşi suplimenteze veniturile. Noi oferim traininguri permanente şi suport pentru dezvoltarea în carieră. Prin prisma numărului mare de tranzacţii pe care le avem reuşim şi să generăm venituri constante şi chiar semnificative pentru cei care muncesc eficient şi se implică în echipa noastră.”

În opinia sa, pentru a avea succes în afacerea imobiliară este important să ai o echipă cu abilităţi excelente de comunicare, pentru că înţelegerea deplină a tranzacţiilor imobiliare este esenţială şi pentru clienţi şi pentru agenţi. „Businessul din domeniul real estate este unul care trebuie să se bazeze pe informaţie – angajaţii trebuie să fie profesionişti şi cu bune cunoştinţe despre piaţa imobiliară, de la tendinţele actuale, la profilurile de clienţi şi chiar capacitatea de a anticipa evoluţiile din piaţă. Nu în ultimul rând, cunoştinţele profesionale trebuie să includă şi menţinerea actualizată a informaţiilor despre reglementările şi legile relevante.”


„Înţelegerea reglementărilor legale în vigoare, a evoluţiilor financiare şi a strategiilor de marketing te ajută să iei decizii informate şi să eviţi capcanele. În această industrie este nevoie şi de o reţea bună de contacte dar şi de participarea la evenimente de networking şi implicarea în comunitate, pentru a avea acces la un număr cât mai mare de posibili clienţi şi investitori. Orice tânăr la început de drum este important să ştie că industria imobiliară poate oferi oportunităţi mari de creştere şi succes.”


O altă calitate pentru acest business este empatia, completează Vlad Musteaţă, referindu-se aici la capacitatea agenţilor de a înţelege şi de a răspunde nevoilor şi preocupărilor clienţilor. „Empatia construieşte relaţii de încredere cu clienţii. Succesul în afacerile imobiliare nu vine însă uşor, el necesită perseverenţă şi adaptabilitate în faţa provocărilor şi eşecurilor.”

Principalul sfat pe care antreprenorul l-ar da tinerilor care vor să între în antreprenoriat şi care aleg pentru acest pas domeniul imobiliar este să investească în primul rând timp şi efort să înveţe. El notează că este nevoie de cunoştinţe solide despre piaţă, evoluţia acesteia, pericole şi oportunităţi, evoluţia preţurilor şi trenduri, şi că doar prin informaţie şi folosirea acesteia în mod empatic se pot construi relaţii cu clienţii şi se pot aduce rezultate. „Pe de altă parte, înţelegerea reglementărilor legale în vigoare, a evoluţiilor financiare şi a strategiilor de marketing te ajută să iei decizii informate şi să eviţi capcanele. În această industrie este nevoie şi de o reţea bună de contacte dar şi de participarea la evenimente de networking şi implicarea în comunitate, pentru a avea acces la un număr cât mai mare de posibili clienţi şi investitori. Orice tânăr la început de drum este important să ştie că industria imobiliară poate oferi oportunităţi mari de creştere şi succes.”

Numărul investitorilor cu bugete între 100.000 şi 500.000 de euro, în creştere. Pentru anul 2024, specialiştii de la North Bucharest Investments estimează că activitatea pieţei imobiliare rezidenţiale se va menţine la un nivel ridicat, iar numărul tranzacţiilor va continua să crească. „Ce observăm ca trend în zona proprietăţilor rezidenţiale din portofoliul nostru este interesul tot mai mare de achiziţie de imobile din partea investitorilor cu bugete medii şi ridicate.  Numărul investitorilor cu bugete între 100.000 de euro şi jumătate de milion de euro este în creştere. Sunt acei investitori care văd evoluţia pozitivă a pieţei şi a randamentelor pe care le au imobiliarele şi au planuri de retranzacţionare pentru următoarele 12-18 luni.”

Pe termen mediu, planul companiei e să continue să îşi extindă portofoliul şi operaţiunile şi mai mult în Bucureşti şi în România, pentru piaţa locală fiind luate în calcul şi celelalte oraşe mari, cu potenţial de creştere important în zona de real estate, atât pentru zona de unităţi pentru locuit, cât şi pentru investiţii care să genereze randamente bune. „Vedem o piaţă foarte bună în real estate în oraşe precum Braşov, Iaşi şi Constanţa, care beneficiază deja de interes pentru relocare, interes turistic dar şi de dezvoltare în scop investiţional. Suntem atenţi însă şi la ce se întâmplă în vestul ţării, şi nu excludem nici oraşele Timişoara şi Oradea, care au dovedit deja un avans semnificativ în zona rezidenţială şi care au proiecte premium care se pretează pentru investiţii generatoare de câştiguri bune pentru investitori.”

Antreprenorul îşi doreşte ca, pe piaţa locală, compania pe care a fondat-o să ajungă, pe nişa pe care activează, în topul clasamentelor, atât ca dimensiuni cât şi ca notorietate.   

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.