Cum arată Experience Store, cel mai mare magazin Vodafone, deschis în incinta AFI Palace Cotroceni
Operatorul de telefonie mobilă Vodafone a deschis, joi, un magazin de 500 de mp, în incinta complexului comercial AFI Palace Cotroceni, ca urmare a unei investiţii de 500.000 de euro, potrivit oficialilor companiei.
Oficialii Vodafone susţin că noul magazin se adresează în special fanilor tehnologiei, oferind posibilitatea testării internetului mobil, tabletelor, smartphoneurilor şi a celorlalte produse într-o ambianţă modernă.
"Estimăm un număr de circa 600-1000 de vizitatori pe zi, magazinul axându-se mai ales pe vârfuri de gamă, deci destinat celor care vor să fie la curent cu tot ce e nou în materie de gadgeturi", a declarat Mihai Dumitru, managerul Vodafone Experience Store. O echipă de 25 de angajaţi va lucra în noul magazin.
"Nu este un loc al vânzărilor, ci al entertainmentului, a declarat Mihai Ghyka, chief commercial officer consumer business unit al Vodafone România", refuzând să avanseze cifre legate de aşteptările financiare ale noului spaţiu. Ghyka a menţionat că preferinţa pentru un complex comercial, şi nu pentru o locaţie stradală, se leagă de obiceiurile de consum ale clasei de mijloc, "care alege să-şi petreacă mare parte timp în astfel de locuri."
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro