Cum arată Experience Store, cel mai mare magazin Vodafone, deschis în incinta AFI Palace Cotroceni

Autor: Razvan Muresan Postat la 26 iulie 2012 260 afişări

Operatorul de telefonie mobilă Vodafone a deschis, joi, un magazin de 500 de mp, în incinta complexului comercial AFI Palace Cotroceni, ca urmare a unei investiţii de 500.000 de euro, potrivit oficialilor companiei.

Oficialii Vodafone susţin că noul magazin se adresează în special fanilor tehnologiei, oferind posibilitatea testării internetului mobil, tabletelor, smartphoneurilor şi a celorlalte produse într-o ambianţă modernă.

"Estimăm un număr de circa 600-1000 de vizitatori pe zi, magazinul axându-se mai ales pe vârfuri de gamă, deci destinat celor care vor să fie la curent cu tot ce e nou în materie de gadgeturi", a declarat Mihai Dumitru, managerul Vodafone Experience Store. O echipă de 25 de angajaţi va lucra în noul magazin.

"Nu este un loc al vânzărilor, ci al entertainmentului, a declarat Mihai Ghyka, chief commercial officer consumer business unit al Vodafone România", refuzând să avanseze cifre legate de aşteptările financiare ale noului spaţiu. Ghyka a menţionat că preferinţa pentru un complex comercial, şi nu pentru o locaţie stradală, se leagă de obiceiurile de consum ale clasei de mijloc, "care alege să-şi petreacă mare parte timp în astfel de locuri."

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
vodafone,
afi palace cotroceni,
magazin,
telecom
/business-hi-tech/telecom/cum-arata-experience-store-cel-mai-mare-magazin-vodafone-deschis-in-incinta-afi-palace-cotroceni-9904169
9904169
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.