Adevărul despre televizoarele şi tabletele oferite pe ascuns de RCS&RDS. Ce dă de fapt compania

Autor: Razvan Muresan Postat la 10 septembrie 2014 63252 afişări

Adevărul despre televizoarele şi tabletele oferite pe ascuns de RCS&RDS. Ce dă de fapt compania

Operatorul RCS&RDS, cel mai important jucător din piaţa de cablu TV, a decis în primăvara acestui an să le ofere clienţilor care decid să îşi prelungească abonamentul la serviciile companiei tablete şi televizoare LED. Oferta vizează clienţii cărora le expiră contractul şi doresc să prelungească serviciile oferite de companie cu încă 24 de luni.

Astfel, clienţii pot primi televizoare şi tablete în schimbul semnării unei prelungiri de contract.

Compania oferă pentru o rată lunară cu valoare cuprinsă între 30 şi 60 de lei trei tipuri de televizoare. Modelul de televizor LED LG 42 LN5400, cu diagonala de 106 cm, poate fi achiziţionat pentru suma lunară de 50-60 de lei, în funcţie de serviciile contractate (televiziune, internet fix sau mobil şi telefonie), cu plata unui avans de 200 de lei. Preţul de listă al televizorului este de 1.650 de lei, TVA inclus. Celelalte două modele LED TV disponibile sunt LG şi Samsung, cu diagonala de 81 cm, cu un preţ de listă de 1.100 de lei şi de 1.350 de lei, TVA inclus, şi pot fi cumpărate contra sumei de 30-50 de lei lunar, în funcţie de serviciile contractate, cu plata unui avans de 100 şi, respectiv, 150 de lei.

Compania oferă şi trei tipuri de tablete: Allview (WiFi), la un preţ de listă de 350 lei, Allview (Wifi şi 3G) cu abonamentul Diginet mobil standard, la un preţ de listă de 480 de lei şi Samsung Galaxy Tab cu WiFi, la un preţ de listă de 850 lei. Clientul trebuie să plătească între 5 şi 30 de lei lunar în plus la abonament, timp de doi ani, pentru a intra în posesia tabletei fără plata unui avans.

Până în prezent, RCS&RDS nu a comunicat oficial pe acest subiect. Reprezentanţii companiei din departamentul de informaţii comerciale pentru clienţi noi au declarat că oferta este valabilă doar în anumite regiuni din România. La jumătatea anului trecut, RCS&RDS avea 1,1 milioane de clienţi pentru serviciile de telefonie mobilă, fiind astfel cel mai mic jucător de pe piaţă, după Orange, Vodafone şi Cosmote. Cel mai important business al RCS&RDS este cablul TV, pentru care compania are 2,4 milioane de abonamente.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
televizoare,
tablete,
rcs&rds,
clienti,
abonament
/business-hi-tech/telecom/adevarul-despre-televizoarele-si-tabletele-oferite-pe-ascuns-de-rcs-rds-ce-da-de-fapt-compania-13244640
13244640
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.