Clubul select din social media: care este cea mai nouă reţea socială şi cum a devenit aceasta total diferită faţă de ce oferă celelalte platforme din prezent

Autor: Ioana Matei Postat la 15 martie 2021 103 afişări

Clubul select din social media: care este cea mai nouă reţea socială şi cum a devenit aceasta total diferită faţă de ce oferă celelalte platforme din prezent

Chatul audio Clubhouse,o platformă hibrid de podcasting şi social media, a devenit noua distracţie online a elitelor, scrie presa internaţională. Accesul acesteia este permis doar utilizatorilor de iPhone, pe baza invitaţiei primite de la alţi utilizatori;

►Discuţiile pe platformă sunt diverse: temele variază de la gătit, până la securizarea investiţiilor într-un start-up;

►Aplicaţia a fost lansată în luna martie a anului trecut, iar până în mai 2020, a ajuns la o valoare de 100 de milioane de dolari, potrivit CNN.

►Afacerea este evaluată acum la 1 miliard de dolari;

►Membrii Clubhouse includ nume care variază de la celebrităţi precum Oprah, Drake sau Kanye, până la Elon Musk şi Mark Zuckerberg;

Fondatorii Clubhouse sunt Paul Davison şi Rohan Seth, ambii cu experienţă în lumea start-up-urilor tech;

►Potrivit presei internaţionale, cei doi s-au întâlnit prin intermediul unui prieten în anul 2011 şi au descoperit pasiunea lor comună pentru produsele de social media. În 2019 s-au reîntâlnit şi au decis să înfiinţeze platforma.

„Scopul nostru a fost să construim o experienţă social media mai umană - unde în loc să postezi, poţi să te întâlneşti cu oamenii şi să discuţi. Obiectivul nostru este să creăm o platformă prin care după ce închizi aplicaţia la finalizarea unei sesiuni să te simţi mai bine decât atunci când ai deschis-o pentru că ai consolidat prietenii,

ai cunoscut noi prieteni şi ai învăţat.”

Paul Davison (dreapta) şi Rohan Seth (stânga)

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.