Studenţii români pe urmele giganţilor din IT
11 aplicaţii româneşti care ţi-ar putea face viaţa mai uşoară au fost dezoltate de studenţii din Universitatea Politehnică din Bucureşti, în cadrul programului Innovation Labs, primul accelerator de business tech pentru studenţi din România. Peste 50 de studenţi au învăţat timp de 3 luni cum să-şi facă un startup şi cum să dezvolte un produs pe piaţa locală de IT.
Cele mai promiţătoare proiecte online, dezvolte de studenţi, au fost premiate pe 22 mai de către un juriul format din Radu Georgescu - Gecad Group, Todi Pruteanu - Microsoft România, Teodor Ceauşu – IXIA, Alex Marinescu - Electronic Arts, Daniel Dragomir – TechHub, Raluca Georgescu - Allegro Group, Daniel Enache - Media IQ, Diana Olar – Voucherry şi Gabriel Iovu – Top HoReCa, în cadrul unui eveniment susţinut la TechHub Bucureşti.
Premiul pentru Best Pitch (cea mai bună prezentare) a fost acordatFreemble, o aplicaţie Android care te ajută să donezi lucrurile pe care nu le mai foloseşti celor care au nevoie de ele.
Premiul pentru Best Prototype (cea mai bună implementare a unei idei) a fost câştigat de FeedSpot, un nou sistem de fidelizare pentru restaurante, accesibil sub forma unei aplicaţii pe telefonul mobil, care doreşte să înlocuiască cardurile de fidelitate.
FeedSpot a câştigat şi Premiul Publicului, obţinut în urma unui vot prin sms la care au participat participanţii la eveniment.
Premiul pentru Best Business a fost câştigat deWyliodrin, un serviciu ce permite programarea şi controlarea plăcilor de dezvoltare direct din browser. Utilizatorul îşi poate scrie, stoca şi rula programele. El poate modifica şi vizualiza parametrii acestora în timp real, indiferent de unde se află plăcuţa. Tot ce are nevoie utilizatorul este un browser şi o conexiune la Internet. TechHub Bucureşti a oferit câştigătorilor acestui premiu trei luni de abonament de co-working în spaţiul din Bucureşti, timp în care îşi pot dezvolta prototipul.
Juriul a acordat şi un Premiul Special al Juriului pentru Seenesthesis, o aplicaţie pentru copii cu deficienţe de vedere prin care aceştia pot învăţa şi cunoaşte obiecte simple din lumea reală folosind telefoane cu touch-screen.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe monitorulpartidelor.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro