Cine sunt marii castigatori in afacerea deceniului - pensiile private obligatorii

Postat la 18 ianuarie 2008 1 afişăre

Cea mai mare campanie financiara de la cuponiada din 1993 incoace s-a inchis ieri cu o participare cu aproape 50% peste asteptari. Oamenii au fost atrasi de doua cuvinte magice: "privat" si "gratis"

Circa 3,6 milioane de clienti si-au ales un fond de pensii private obligatorii pana ieri, cand s-a inchis campania de aderare care a durat patru luni. Aceasta este afacerea urmatorului deceniu in Romania, fondurile urmand sa administreze intre 8 si 10 mld. euro.

Cele patru luni de aderare au fost o lupta apriga intre bugete de publicitate de zeci de milioane de euro, concepte si strategii de campanie, dar si forte de vanzare impresionante, de zeci de mii de oameni. Aproape intreaga tara a fost cuprinsa de febra pensiilor private, avand in vedere ca cei 3,6 milioane de aderenti reprezinta mai bine de o treime din populatia activa si peste 70% din numarul de salariati.

Numarul total de clienti a depasit si cele mai optimiste asteptari ale pietei. In urma cu doar sase luni, estimarile privind dimensiunea pietei incepeau de la 2,5 milioane si se opreau la 2,8 milioane de clienti. De fapt, oamenii au raspuns la doua cuvinte magice: "gratuit" si "privat".

Citeste mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
pensii private,
pilonul II,
final,
ZF
/articolul-zilei/zf-ro/cine-sunt-marii-castigatori-in-afacerea-deceniului-pensiile-private-obligatorii-2339763
2339763
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.