Cine sunt marii castigatori in afacerea deceniului - pensiile private obligatorii
Cea mai mare campanie financiara de la cuponiada din 1993 incoace s-a inchis ieri cu o participare cu aproape 50% peste asteptari. Oamenii au fost atrasi de doua cuvinte magice: "privat" si "gratis"
Cele patru luni de aderare au fost o lupta apriga intre bugete de publicitate de zeci de milioane de euro, concepte si strategii de campanie, dar si forte de vanzare impresionante, de zeci de mii de oameni. Aproape intreaga tara a fost cuprinsa de febra pensiilor private, avand in vedere ca cei 3,6 milioane de aderenti reprezinta mai bine de o treime din populatia activa si peste 70% din numarul de salariati.
Numarul total de clienti a depasit si cele mai optimiste asteptari ale pietei. In urma cu doar sase luni, estimarile privind dimensiunea pietei incepeau de la 2,5 milioane si se opreau la 2,8 milioane de clienti. De fapt, oamenii au raspuns la doua cuvinte magice: "gratuit" si "privat".
Citeste mai multe pe www.zf.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro












