Patru din cinci cumparatori romani sunt femei

Postat la 11 septembrie 2008 7 afişări

Romania este una dintre tarile in care locuitorii cheltuie mai mult de jumatate din bugetul de cheltuieli pe produse proaspete. Doi din cinci cumparatori nu au nici o preferinta in ceea ce priveste marca produselor pentru gospodarie

Profilul cumparatorului roman din orasele mari si medii arata ca patru din cinci cumparatori principali sunt femei. Potrivit raportului Shooper Trends 2008 realizat de compania de studii de piata AC Nielsen, cumparaturile din gospodarie sunt din ce in ce mai mult impartite intre responsabili si membrii influentatori ai deciziilor din gospodarie.

 

Cititi mai multe pe www.gandul.info

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
retail,
AC Nielsen,
studiu
/articolul-zilei/gandul/patru-din-cinci-cumparatori-romani-sunt-femei-3167387
3167387
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.