Cum încearcă vânzătorii de parfumuri să-şi atragă clienţii

Autor: Loredana Frăţilă-Cristescu Postat la 28 octombrie 2012 63 afişări

Companiile de cosmetice cochetează tot mai intens cu arta, încercând să atragă clientelă graţie colaborării cu artiştii. O formă preferată de colaborare este apelul la artişti pentru realizarea unor ambalaje deosebite, din dorinţa de a le promova ca obiecte de colecţie şi a induce în mintea cumpărătoarelor ideea că trebuie să le aibă neapărat, scrie The New York Times.

Astfel, o companie producătoare de produse de îngrijire a pielii din New York, Kiehl's, a apelat la artistul Kenny Scharf, căruia i-a cerut permisiunea de a pune una din picturile lui pe eticheta recipientelor cu loţiune de corp vândută de firma respectivă. În acest caz, loţiunea se vinde şi cu o mică jucărie pentru copii, iar profitul obţinut din comercializarea sa va merge la o instituţie care se ocupă de organizarea de expoziţii în instituţii medicale.

La rândul său, casa Dior pregăteşte o versiune de artă a parfumului său J'adore L'absolu, care va fi pus în vânzare într-un recipient din sticlă de Murano, al cărui design i-a fost încredinţat artistului francez Jean-Michel Othoniel. O sticluţă din această ediţie specială va fi disponibilă doar în anumite magazine şi va costa 3.500 de dolari.

Nici artiştii grafitti nu au fost uitaţi: firma de cosmetice Smashbox, întemeiată de un strănepot al fondatorului Max Factor, a apelat la un fotograf devenit artist graffiti, Curtis Kulig, pentru crearea unei colecţii de farduri de pleoape, de obraz, rujuri şi luciuri de buze sub denumirea de Love Me, inspirată de o serie de inscripţii lăsate de acesta prin diverse locuri din New York.

Urmărește Business Magazin

/arta-si-societate/lifestyle/cum-incearca-vanzatorii-de-parfumuri-sa-si-atraga-clientii-10260569
10260569
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.