Primul trailer pentru cel mai nou film al lui Martin Scorsese. Celebrul regizor voia să facă filmul încă din 1989

Autor: Florin Casota Postat la 23 noiembrie 2016 1213 afişări

Primul trailer pentru cel mai nou film al lui Martin Scorsese. Celebrul regizor voia să facă filmul încă din 1989

"Silence", pentru marele regizor, nu reprezintă doar încă un film, ci este un proiect drag pe care voia să-l realizeze încă de acum din 1989. Filmul este bazat pe cartea cu acelaşi nume a lui Shusaku Endo ce a fost publicată în 1966. Filmul spune povestea a doi preoţi din secolul 17 care călătoresc în Japonia pentru a răspândi creştinismul şi pentru a-şi localiza mentorul. Cei doi (Andrew Garfield şi Adam Driver) trec prin tot felul de peripeţii de-a lungul călătoriei lor.

Scorsese a citit cartea în 1989 şi imediat a achiziţionat drepturile pentru ecranizarea poveştii. Chiar şi în timpul filmărilor pentru "The Aviator", The Departed", "Shutter Island" sau "Hugo", Scorsese s-a gândit la acest film. După filmul "The Wolf of Wall Street" a decis că este timpul să se apuce de treabă.

A ţinut atât de mult să facă acest film, încât nici nu a luat bani pentru regizare, iar Adam Driver, Andrew Garfield sau Liam Neeson au fost plătiţi la nivelul stabilit de Screen Actors Guild sau chiar mai puţin. Producţia filmului a durat 8 luni şi a costat 47 de milioane de dolari, iar la realizarea filmului au participat nu mai puţin de 750 de oameni. 

Adam Driver a slăbit 22,5 kg pentru acest rol de-a lungul a 4 luni şi jumătate. "După ce a terminat filmările, Driver a început să mănânce "un mic dejun triplu", a spus Scorsese într-un interviu pentru New York Times Magazine.

Papa ar putea vedea filmul înainte ca acesta să fie distribuit publicului larg. Luna aceasta, Silence va rula în faţa a 400 de preoţi iezuiţi din Roma şi pentru cinefili de la Vatican. 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
film,
regizor,
timp,
celebru,
trailer,
realizare,
carte,
poveste
Cum a ajuns o companie din Bistriţa să valoreze 70 de milioane de euro şi să atragă atenţia unor companii gigant precum Tesla şi Volkswagen Cum a ajuns o companie din Bistriţa să valoreze 70 de milioane de euro şi  să atragă atenţia unor companii gigant precum Tesla şi Volkswagen

Chiar dacă investiţiile noi în producţie au devenit un soi de rara avis a industriei locale, schimbările din domeniu nu înseamnă doar închideri de fabrici, ci şi intrarea pe cele mai noi nişe ale industriei globale.

vezi continuarea
ZF.ro
Cum arată imprimanta viitorului Cum arată imprimanta viitorului
Mediafax
România, cea mai abruptă creştere a curbei de infectare cu noul coronavirus din Europa de Est România, cea mai abruptă creştere a curbei de infectare cu noul coronavirus din Europa de Est
Criză la Craiova. În secţia ATI a Spitalului de Boli Infecţioase nu mai este niciun loc liber
MonitorulApararii
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
MonitorulPartidelor
Teodorovici suspectează înţelegeri ascunse cu PNL pentru organizarea online a Congresului PSD Teodorovici suspectează înţelegeri ascunse cu PNL pentru organizarea online a Congresului PSD
Veste bună pentru românii care vor să se întoarcă în ţară: Nu mai au obligativitatea de a se mai izola
MonitorulSiguranteiCetateanului
Povestile lui Valeriu Suhan La plesneala cu un springar (parte a II-a) Povestile lui Valeriu Suhan La plesneala cu un springar (parte a II-a)
COMENTARIU Marius Oprea: România, o ţară săracă? Fraierii sînt săraci. Şmecherii prosperă

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.