Mazda a vândut 585 de autoturisme pe piaţa locală în primele nouă luni ale anului

Autor: Razvan Muresan Postat la 06 octombrie 2014 98 afişări

Constructorul japonez Mazda a vândut în România 585 de unităţi în primele nouă luni din 2014, cu 43% mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Mazda a vândut 585 de autoturisme pe piaţa locală în primele nouă luni ale anului

Cel mai bine vândut model în primele trei trimestre ale acestui an a fost SUV-ul CX-5, cu 250 de unităţi, în creştere cu 55% comparativ cu perioada similară din 2013, în timp ce volumul vânzărilor Mazda3 a crescut cu 51%, la 192 de unităţi. Mazda6 încheie top 3 cele mai vândute modele ale constructorului cu 140 de autoturisme comercializate, în creştere cu 26% faţă de anul trecut.

“Mulţumită noii generaţii de modele am continuat să creştem pe parcursul acestui an şi am avut o dinamică superioară pieţei. Cel mai căutat model Mazda este în continuare CX-5. Acesta se poziţionează foarte bine în segmentul SUV, care are o pondere însemnată în piaţă”, a declarat Dragoş Grapinoiu, directorul de marketing al Mazda.

Gama Mazda a fost completată recent cu a patra generaţie a modelului MX-5, urmând ca noua subcompactă Mazda2 să fie prezentată în această toamnă.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
maz,
mazda,
vanzare,
piata,
autoturisme
/analize/transporturi/mazda-a-vandut-585-de-autoturisme-pe-piata-locala-in-primele-noua-luni-ale-anului-13367217
13367217
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.