Vanzarile de Gerovital sustin cresterea afacerilor Farmec

Postat la 27 iulie 2010 191 afişări

Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, a incheiat prima jumatate a anului cu o crestere de 10% a cifrei de afaceri, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, mentinand ritmul de crestere stabilit la finele primului trimestru. Astfel, vanzarile companiei la sase luni au ajuns la 46,7 milioane lei.

Conform rezultatelor Nielsen, raportate pentru intervalul martie-aprilie 2010, cota de piata cantitativa a companiei in segmentul produselor de ingrijire a fetei a crescut la 25,3%, fata de 23% la inceputul anului. Cresterea a fost sustinuta de lansarea gamei Gerovital H3 Evolution, si de vanzarile produselor AslaVital.

"Am inceput anul cu numeroase noutati, dar si cu misiunea de a ne mentine pozitia pe piata, intr-un context economic tot mai imprevizibil", declara Mircea Turdean, director general Farmec Cluj-Napoca.

"Am incheiat primele sase luni pe plus, principala noastra resursa de crestere fiind dezvoltarea constanta de produse, fie pentru a completa gamele existente, fie pentru a crea altele noi. In 2009, Farmec a realizat o cifra de afaceri de 86,8 milioane lei. Din iunie 2008, Farmec detine drepturile integrale asupra marcii Gerovital.

Urmărește Business Magazin

/analize/comert/vanzarile-de-gerovital-sustin-cresterea-afacerilor-farmec-6739304
6739304
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.