LIVE: Videoconferinţa Top Tranzacţii 2021: Ce a însemnat primul an de pandemie pentru piaţa locală de M&A? Ce urmează?

Producătorul sucevean de pantofi Denis a vândut 150.000 de pantofi şi a ajuns la o cifră de afaceri de 9 milioane de euro în 2013

Autor: Ioana Matei Postat la 10 martie 2014 890 afişări

Producătorul autohton de pantofi Denis a înregistrat în 2013 o cifră de afaceri de 9 milioane de euro, în creştere cu 15% faţă de anul precedent, când volumul business-ului s-a situat în jurul valorii de 7,8 milioane de euro.

Producătorul sucevean de pantofi Denis a vândut 150.000 de pantofi şi a ajuns la o cifră de afaceri de 9 milioane de euro în 2013

Anul trecut, Denis a inaugurat patru magazine, dintre care două au fost deschise în Bucureşti (Why DENIS Man - AfiPalace Cotroceni Mall şi Anna Cori &AllShoes– Promenada Mall). La nivelul lui 2013, valoarea investiţiilor companiei s-a situat la 5 milioane de euro,  banii fiind direcţionaţi către zona de producţie şi retail. “Alegem cu mare atenţie amplasamentelepentru magazinele noastre, acordăm atenţie maximă amenajării unităţilor, investiţia pentru un magazin fiind, în medie, de 150.000 de euro, dacă includem şi stocurile de marfă. Sumele diferă, însă, în funcţie de suprafaţă”, spune Ana Cornea, manager şi acţionar al Denis România. „Cel mai mare buget l-a avut magazinul DENIS din Kiev în care am investit 250.000 euro. Acesta are o suprafaţă de 150 de metri pătraţi, cuprinde atât colecţia de damă, cât şi cea pentru bărbaţi, precum şi accesoriile aferente(genţi, poşete,curele)” completează Ana Cornea. 

Conform vânzarilor efectuate în decursul anului trecut, cele mai vândute produse au fost pantofii, numărul total de perechi achiziţionate de către clienţi fiind de 150.000. “Un pas fundamental în maturizarea brandului a fost făcut prin înfiinţarea unei noi linii de marochinărie şi accesorii”, spune Ana Cornea. “Investim foarte mult în creaţie şi tehnologie de ultimă oră. Vorbim de aproximativ 15% din cifra de afaceri. Colaborăm cu designerul italian Davide Vaccari de mai bine de 5 ani, el fiind cel care şi-a pus amprenta pe colecţiile celor trei branduri ale companiei, DENIS, Why DENIS şi Anna Cori & All Shoes”, completează Ana Cornea.

Urmărește Business Magazin

/analize/comert/producatorul-sucevean-de-pantofi-denis-a-vandut-150-000-de-pantofi-si-a-ajuns-la-o-cifra-de-afaceri-de-9-milioane-de-euro-in-2013-12235436
12235436
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.