Victor Miron vrea să schimbe lumea cu pana, nu cu spada. Cum a iniţiat clujeanul campanii de lectură

Postat la 30 noiembrie 2018 22 afişări

În urmă cu patru ani, Victor Miron începea o acţiune pe care puţini tineri ar găsi-o oportună într-o lume în care calculatoarele, tabletele şi telefoanele şi-au câştigat deja supremaţia. Tânărul a lansat în 2014, la Cluj-Napoca, o serie de campanii de încurajare şi promovare a lecturii.

Victor Miron vrea să schimbe lumea cu pana, nu cu spada. Cum a iniţiat clujeanul campanii de lectură

Astăzi, în câteva oraşele din ţară i se urmează deja exemplul.

 

Victor Miron a descoperit plăcerea lecturii abia prin clasa a IX-a, când a dat peste câteva cărţi care îi ofereau răspunsuri la întrebări profunde şi care, în sfârşit, se dovedeau mult mai pline de substanţă decât toate sursele de informare cu care intrase până atunci în contact. Apoi a aflat despre statisticile care arată că jumătate dintre români citesc mai puţin de o carte pe an.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
lectura,
campanie,
refuz,
cluj,
spada

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.