Unul dintre cei mai mari retaileri de încălţăminte îşi lansează aplicaţia mobilă şi în piaţa locală
CCC, liderul sectorului de încălţăminte în Europa Centrală şi de Est, a lansat aplicaţia mobilă în România, după ce, la mijlocul lunii martie 2020, a inaugurat şi magazinul online.
După lansările anterioare din Cehia, Slovacia, Ungaria şi Austria, România este cea de-a cincea piaţă străină în care aplicaţia mobilă CCC este disponibilă. Aplicaţia vine în completarea modelului de vânzări multi-channel, combinând canelele online şi offline.
Aplicaţia oferă suport adiţional canalului e-commerce, urmând trendul crescător al cumpărăturilor mobile, şi totodată sprijină şi vânzările din magazinele staţionare. Este un proiect deja apreciat de către consumatorii din România, în special în rândul target grupurilor de tineri, iar de la lansarea de săptămâna trecută şi până acum aplicaţia a fost instalată de aproape 20.000 de utilizatori.
„Din ce în ce mai mulţi retaileri adoptă transformări digitale avansate, urmărind creşterea canalelor online de vânzare şi crearea unei experienţe consistente de cumpărare pentru consumatori. Pandemia şi restricţiile au accelerat aceste procese. Lansarea deopotrivă a aplicaţiei mobile şi a Clubului CCC consolidează prezenţa grupului pe una dintre pieţele cheie unde compania CCC operează. Suntem convinşi că utilizatorii români vor aprecia ultimele funcţionalităţi ale aplicaţiei, care îmbunătăţesc experienţa de cumpărare zi de zi”, declară Joanna Jozwiak, general manager CCC România.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro