Una dintre cele mai mari companii din Europa face un anunţ neobişnuit. Care este motivul pentru care vrea să angajeze un copil
Retailerul suedez de mobilă şi decoraţiuni Ikea vine cu o ofertă de job neobişnuită pentru piaţa de resurse umane: poziţia de Chief Play Officer. Ce implică acest rol? Joaca.
În anunţul publicat pe LinkedIn, compania a spus că rolul este valabil strict doar pentru copii cu vârste cuprinse între 4 şi 12 ani. Cu alte cuvinte, niciunui adult nu i se va permite să preia rolul de Chief Play Officer.
Timp de un an, candidatul ales se va ocupa de testarea jucăriilor noi înainte de lansarea lor în magazinele Ikea din Marea Britanie şi Irlanda, scriu cei de la retailgazette.co.uk, fără a preciza însă salariul oferit.
„Jocul este o parte esenţială a vieţii de zi cu zi şi un drept fundamental al omului – le permite copiilor să îşi folosească creativitatea, să se elibereze de stres şi să petreacă timp de calitate cu prietenii şi familia”, a spus Thomas Parker, cel care se ocupă în cadrul companiei de divizia destinată copiilor.
„Când vine vorba de joacă, Ikea consideră că propria casă este cel mai important loc destinat acestei activităţi”, a adăugat Parker.
Ştirea vine pe fondul unor studii care arată că copiii petrec în medie, anual, jucându-se, cu 254 de ore mai puţin decât o făceau părinţii lor la aceeaşi vârstă.
Mai mult, se pare că pandemia de aCOVID-19 a avut un impact negativ asupra atitudinii copiilor faţă de joacă, 59% dintre ei jucând mai puţin acum decât înainte de criză.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro