Twitter este înaintea Facebook şi Google în domeniul publicităţii pe dispozitive mobile

Autor: Anca Dumitrescu Postat la 16 septembrie 2013 44 afişări

Twitter este înaintea Facebook şi Google în domeniul publicităţii pe dispozitive mobile precum smartphone-uri şi tablete, unde va obţine în acest an peste jumătate din venituri, potrivit datelor EMarketer.

Facebook a obţinut în trimestrul al doilea 41% din venituri din publicitate mobilă, iar Google, operatorul celui mai folosit motor de căutare la nivel mondial, mai puţin de un sfert din venituri, transmite Bloomberg.

Twitter reprezintă doar o mică parte din piaţa publicităţii pe dispozitive mobile, estimată în acest an la 16,7 miliarde de dolari, dar are avantajul că s-a concentrat din timp pe acest domeniu. Acest fapt ar putea reduce temerile investitorilor legate de intenţia companiei de a face o ofertă publică iniţială, având în vedere că prezenţa insuficientă pe segmentul dispozitivelor mobile a afectat alte companii de Internet.

Facebook şi Google, care s-au concentrat iniţial pe publicitatea online accesată de pe computerele personale, şi-au regândit recent afacerile odată cu orientarea utilizatorilor către smartphone-uri şi tablete.

Twitter a anunţat săptămâna trecută că a depus în condiţii de confidenţialitate, la comisia pentru valori mobiliare din Statele Unite (SEC), documentaţia pentru listarea la bursă, una dintre cele mai anticipate din ultimii ani. Compania a fost evaluată la aproximativ 10 miliarde de dolari în cele mai recente operaţiuni de finanţare derulate pe piaţa privată.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
TWITTER,
PUBLICITATE,
/actualitate/twitter-este-inaintea-facebook-si-google-in-domeniul-publicitatii-pe-dispozitive-mobile-11340965
11340965
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: BEST OF. Roşia Montană, o pierdere de aur!

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.