Training prin joacă: Jocuri LEGO, misiuni pentru supereroi sau vânători de comori – cele mai noi metode de instruire destinate angajaţilor din multinaţionale
Roluri de supereroi, de cowboy sau de vânători de comori, realizarea de "construcţii" din piese LEGO sau traininguri în ţări precum Grecia sau Austria - acestea sunt doar câteva dintre cele mai "extravagante" şi mai noi metode de instruire a angajaţilor locali din multinaţionale. Companiile sunt dispuse să plătească pentru un astfel de program de training sume cuprinse între 80 de euro pentru un angajat şi până la 2.400 de euro pentru un training de grup, pentru o perioadă de două sau trei zile de instruire.
De ce apelează tot mai mulţi directori de HR la astfel de traininguri? Ce competenţe speră să le dezvolte angajaţilor şi ce câştigă companiile? "Întotdeauna ne-am gândit să facem lucrurile «altfel» şi trainingurile care folosesc jocurile ca bază de învăţare pentru angajaţi sunt foarte utile. Ei înţeleg mult mai bine esenţa lucrurilor pe care vrem să le explicăm în legătură cu businessul şi asimilează mai repede informaţii jucându-se, informaţii pe care le-ar conştientiza greu doar învăţând teorie. Iar pentru adulţi este cu atât mai eficient, în condiţiile în care jocul le oferă o perspectivă practică a unui business şi îi face să fie mai atenţi poate decât în cazul unor traininguri desfăşurate în tradiţionalele săli de curs", spune Alina Rădulescu, directorul de resurse umane al producătorului de conserve Scandia Food, care are peste 500 de angajaţi pe plan local.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro