Tot mai mulţi români îşi fac testul de coronavirus. Un jucător din domeniul medical a înregistrat o creştere de peste 30% a numărului de teste efectuate
În ultima săptămână, SanoPass, platforma care conectează clinicile medicale şi companiile din România, a înregistrat o creştere de peste 30% a numărului de teste efectuate în raport cu săptămâna anterioară, după ce mai multe autorităţi au anunţat că turiştii care intră în anumite ţări pe cale terestră trebuie să facă dovada unui test de COVID negativ. De asemenea, numărul de solicitări de abonamente venite dinspre companii a crescut cu aproximativ 60%, majoritatea fiind interesată de teste PCR.
SanoPass este primul emitent de abonamente medicale care oferă acces angajaţilor la testele RT-PCR SARS-CoV-2, teste de biologie moleculară ce confirmă prezenţa virusului SARS-CoV-2. În prezent, abonaţii SanoPass pot face teste PCR SARS-CoV-2 în 60 clinici partenere, iar reprezentanţii companiei estimează că acest număr se va tripla până finalul lunii au-gust.
Compania a ajuns ca până la finele primului semestru din 2020 să gestioneze serviciile medicale oferite ca beneficii de sănătate angajaţilor a peste 50 de companii.
„În acest moment, avem 60 de locaţii partenere unde se pot face aceste teste, însă ne aşteptăm ca până la finalul verii să triplăm numărul”, a declarat Silvia Bălan, director de dezvoltare al SanoPass.
Costul minim al unui abonament pentru companiile care aleg serviciile medicale pe care vor să le ofere angajaţilor este de 1 euro pe lună (medicina muncii), în timp ce costul celui mai scump abonament este de 40 euro pe lună. „SanoPass este singura companie din România care oferă la sfârşitul anului contractual banii înapoi pentru serviciile medicale contractate şi neefectuate”, spun reprezentanţii businessului.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro