TCC Global a preluat compania Summit

Autor: Georgiana Călin Postat la 19 septembrie 2016 112 afişări

TCC Global, unul dintre cei mai mari jucători ai pieţei de retail marketing, cu o cifră de afaceri de peste 500 de milioane de euro în 2015, a achiziţionat compania Summit, specializată în retail-ul online.

TCC Global a preluat compania Summit

Tranzacţia, realizată cu sprijinul firmei de consultanţă Livingstone, are scopul de a crea o nouă generaţie de programe de marketing pentru lanţurile comerciale, prin adăugarea expertizei Summit în retail online. Astfel, TCC îşi propune consolidarea capacităţilor de engagement digital ale companiei. Anul anterior, Summit a avut un profit de 47 de milioane de lire sterline. 

TCC Global a fost fondată în 1991 de Richard Beattie, preşedintele grupului. Astăzi, TCC Global desfăşoară campanii în peste 70 de ţări şi are 34 de birouri în toată lumea, fiind unul dintre cei mai mari jucători pe piaţa de programe de fidelizare pentru retaileri. Printre clienţii săi se numără Tesco, Carrefour, Lidl, Aldi, Woolworth Australia şi 7-Eleven, Mega Image, OMV, Billa. De asemenea, TCC Global colaborează cu o serie de parteneri pentru implementarea campaniilor sale, inclusiv cu branduri renumite la nivel global precum Disney, MasterChef, Warner Bros, Pyres şi furnizori din sectorul FMCG. Compania Summit a fost lansată în 2000 de către Hedly Aylott, actualul CEO, şi a ajuns la peste 160 de angajaţi în trei locaţii din Europa. 

„Pentru TCC Global este fundamental să înţelegem cumpărătorul. În noua lume a retailului unde online-ul se integrează perfect cu comerţul tradiţional este mai important ca niciodată să oferi cele mai bune soluţii şi mai ales pe acelea care se adresează întregului lanţ valoric. Adăugăm în portofoliul TCC Global  mai multe platforme de interacţiune digitală, astfel că expertiza Summit în retailul online şi analiza datelor va fi cu adevărat valoroasă”, a spus Manfred Litschka, director regional de vânzări la TCC.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.