Subway a înregistrat o creştere de 10% a vânzărilor de la începutul anului faţă de 2016

Autor: Florin Casota Postat la 17 mai 2017 53 afişări

Lanţul de restaurante a înregistrat, de la începutul lui 2017, o creştere de 12% a numărului de clienţi, de 36% a puterii financiare a restaurantelor individuale şi de 10% a vânzărilor la nivel naţional, în comparaţie cu perioada similară a anului trecut.

Subway a înregistrat o creştere de 10% a vânzărilor de la începutul anului faţă de 2016

Subway a intrat pe piaţa din România în 2011, deschizând primul restaurant în aprilie 2012 şi ajungând în prezent la 35 de restaurante.

Compania vrea să continue expansiunea în 2017, obiectivul fiind de a atinge un număr de 40 de locaţii deschise. În zona Ilfov-Bucureşti, restaurantul se concentrează pe locaţii aflate în mall-uri, dar şi în benzinării. 7 restaurante Subway au apărut deja în benzinăriile Petrom.

Restaurantele Subway, deţinute fiecare de francizaţi individuali, au angajate în jur de 360 de persoane în România. 

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: Ieşim din criza Covid. Ce fac românii după 15 mai. O discuţie cu Adelina Mihai, jurnalist şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.