Studiu: România, ţara cu cel mai mic procent de cumpărători online din Uniunea Europeană

Postat la 27 martie 2017 77 afişări

Doar doi din zece utilizatori de internet din România (18%) au făcut cumpărături online anul trecut, acesta fiind cel mai mic procent din Uniunea Europeană, unde media a fost de 66%, potrivit datelor transmise luni de agenţia de marketing Perceptum.

Studiu: România, ţara cu cel mai mic procent de cumpărători online din Uniunea Europeană

În Bulgaria, următoarea clasată, 27% din internauţi au achiziţionat produse de pe Internet. De asemenea, conform statisticilor europene analizate de agenţia de marketing Perceptum, 7% din cifra de afaceri a firmelor româneşti (cu exceptia celor din sectorul financiar) a fost generată de vânzările pe internet. Doar Bulgaria, Cipru (cu câte 4%) şi Grecia (6%) au avut procente mai mici.â

Citiţi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.