Soluţia propusă de două companii pentru a ajuta retailerii online din România să aibă o expansiune rapidă în noi pieţe şi să scaleze procesele deja utilizate în piaţa de origine

Autor: Andra Stroe Postat la 13 august 2022 54 afişări

Soluţia propusă de două companii pentru a ajuta retailerii online din România să aibă o expansiune rapidă în noi pieţe şi să scaleze procesele deja utilizate în piaţa de origine

BaseLinker, liderul pieţei din Polonia specializat în centralizarea şi automatizarea proceselor de e-commerce, şi Postis, liderul din România în managementul şi optimizarea serviciilor de livrare, anunţă printr-un comunicat un parteneriat strategic prin care îşi integrează platformele în vederea unui acces simplu şi rapid al comercianţilor români pe pieţe internaţionale.

În contextul economic actual marcat de inflaţie, incertitudini socio-politice şi creşterea costurilor de operare, retailerii din estul Europei în general, şi din România în particular, se confruntă cu o disponibilitate redusă de cumpărare din partea clienţilor şi anticipează o posibilă contractare a pieţelor locale, în anumite categorii de produse. Extinderea către noi pieţe de desfacere devine o prioritate, iar e-commerce-ul cross-border reprezintă o modalitate de stabilizare a afacerii pe termen scurt şi creştere pe termen mediu şi lung, transmit reprezentanţii celor două companii.

Potrivit lor, pentru a avea succes, scalarea unui business online la nivel internaţional trebuie să dispună de câteva elemente esenţiale: infrastructură IT şi logistică integrată, uşor de scalat în pieţe multiple; procese aliniate, optimizate şi pe cât posibil automatizate în vederea asigurării unui management riguros, indiferent de complexitatea operaţiunilor; capacitate crescută de testare a diferitelor segmente ţintă, tipologii de produse şi resurse de implementare disponibile, analiza rezultatelor parţiale, adaptarea şi scalarea modelelor viabile şi personalizarea interacţiunilor şi a experienţelor de cumpărare şi livrare la contextul şi obiceiurile locale specifice fiecărei pieţe.

Parteneriatul strategic încheiat de BaseLinker şi Postis asigură retailerilor din România acces rapid şi facil la aceste resurse integrate, testate şi funcţionale în întreaga regiune.

Printre principalele funcţionalităţi pe care BaseLinker le pune la dispoziţia magazinelor online care doresc să se extindă internaţional se numără: gestionarea fluxului de vânzare şi livrare online dintr-o singură platformă, indiferent de numărul de pieţe şi canale de vânzare online utilizate; integrare şi management de marketplace-uri, cu acces direct din platforma BaseLinker şi gestionarea unitară a produselor, campaniilor şi comenzilor în peste 50 de marketplace-uri de top din întreaga Europă, precum Amazon, Allegro, Otto sau eBay; management centralizat al comenzilor, cu generarea facturilor şi AWB-urilor în mod automat şi sincronizarea automată a stocurilor, indiferent de canalul de vânzare din care provin; managementul stocurilor, chiar şi în cazul operatorilor care nu au propriul magazin online sau un sistem ERP implementat şi automatizarea fluxurilor de lucru, inclusiv emiterea documentelor de facturare şi livrare şi comunicarea cu clienţii.

Complementar acestor funcţionalităţi care asigură accesul imediat şi eficient la canale de vânzare online la nivel european, Postis vine cu un set de soluţii pentru managementul integrat, optimizarea şi automatizarea livrărilor: diversificarea şi localizarea soluţiilor de livrare, cu acces imediat la peste 250 de curieri şi transportatori din Europa disponibili în Catalogul Postis şi capabili să livreze orice tip de produs, către orice destinaţie; managementul integrat, automatizarea si optimizarea livrărilor prin utilizarea tehnologiilor avansate de Inteligenţă Artificială pentru alegerea celei mai bune variante de transport; optimizarea experienţei clienţilor prin utilizarea mecanismelor de interacţiune înaintea, pe parcursul şi după livrare şi control total asupra proceselor de livrare, analize, rapoarte şi decizii bazate pe date prin urmărirea performanţei, eficienţei, experienţei percepute de clienţi şi a cashflow-ului.

Aduse împreună, tehnologiile celor două companii şi funcţionalităţile oferite asigură retailerilor online din România o expansiune rapidă în noi pieţe, având posibilitatea să scaleze procesele deja utilizate în piaţa de origine, să testeze resurse locale, noi mecanisme şi interacţiuni specifice noilor teritorii vizate şi să fie, mereu, în control, se mai arată în comunicat.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
piata,
online,
asigurare

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.